U kve toj škole ideš, kazuva mi tvoja mati, kude predavaju od toj kako da se živi život? I kvo vi tam uče, živ ti sve kaži mi da se i ja prospim berem malko, ako većem neje kasno?

Nemoj mi se smeješ, ako sam stara ja još nesam bez pamet.

DSCN7428

Život ni je, dete, daden da rastemo sas njega barabar i da se penjamo i da slazimo i da se sopletemo pa i da padnemo ponekad ako trebe, pa poposle kad se dignemo da pobolje pazimo na kude ce  zaputimo.


Po tuđe štrapke idi jedino po golemi sneg eli po kal, da ti noge ne propadnu nekude i da se mlogo ne ukaljaš.
Po tvoji putevi nikuj neje išal, tvoji ti tereti nikuj nemož ponese i nikuj ne mož’ povuče onoj što ti je na tvoju grbinu tureno još kada si se rodil.
Te takoj, vani se ti za nekvu rabotu od koju će imaš i vajdu, a tej škole u koje vi nekvi recepisi za život prepisuju, toj vrlji na onija zaludnji. Oni ionak druga posla nemaju.

