Evo zašto (još) volim blog

Mora da je bilo valjanih razloga za to da ja baš noćas pročitam ovaj tekst pa mi nije baš mnogo krivo što ga nisam pročitala na vreme. Ume, ovaj net, da nam ponekad zagorča život, čak i neprijatnostima koje se dešavaju drugima, ne nama samima, a opet „čaša žuči ište čašu meda…“ i tako, sve se u stvari dešava u pravo vreme. Da bude melem za ranu, baš onda kada rana treba da zaraste. Da poruči: net nije život, znaš to i sama, ali se seti i toga da ni on, kao ni život sam, nije lišen zla, pakosti, sitnih duša… jednako onako kako i mnogih lepih stvari u životima ljudi koji ga se ne klone, ne bi bilo da nije njega.

Ja još prepričavam onu radost koju mi je CaraDara priredila, najpre javljanjem, a zatim i dolaskom sa svojim mužem, u moje mesto letovanja, udaljeno od njenog nekoliko kilometara. Do kojeg sam dan pre toga šetala, a zbog ovog susreta ne žalim ni što mi se stopala još ljušte od žuljeva tada napravljenih. Jer, da nisam otišla, ne bi me njena mama, poljubac za nju, prepoznala, ne bi se ona meni javila i ne bi bilo ove njene, ne, ove naše priče, koju je ona tako lepo prenela u tekst:

DSCN4188

„Kad u pretraživač ukucate riječ “blog” ili “blogovanje”, obično vam se ponude linkovi poput “10 načina kako zaraditi od bloga”, “kako zaraditi pišući” i tako dalje. Uglavnom, ako se odlučite da koraknete u svijet blogovanja a da prije toga istražite šta i kako je najbolje, može se desiti da pod obavezno poistovjetite uspješan blog sa blogom koji zarađuje. U redu, ako vam je to i početna želja. Ipak ne ide to baš tako.

“Ako krećete da blogujete da biste zaradili pare od blogovanja, praksa pokazuje da vam to skoro sigurno neće uspjeti!” lijepo je rekao Dragan Varagić, zagovarač upravo internet poslovanja.(klik za cijeli tekst).“

Nastavak se nalazi ovde

4 мишљења на „Evo zašto (još) volim blog

  1. Kada sam počeo da „blogujem“ nisam ni pomišljao da tu neko i zarađuje, makar i najmanje.
    Lično nikada nisam bio u prilici da zaradim bilo šta na internetu, još manje od bloga.
    Kome je osnovni pokretač novac, treba da se bavi politikom a ne pisanjem.

Оставите одговор

