Cake dobrog kuvanja- kao dobar razlog

Ljudići dragi,

da svima pojedinačno ne odgovaram, a  pitaju me, Neki, a Neki me i ne pitaju al se, ko velim sami pitaju, šta mi je, gde sam, zašto sam itd… da vam otkrijem tajnu (ma hvalim se, bre, al neću da dižem galamu).

Dakle, razlog mog proređenog bivstvovanja na ovim frekvencijama, da ne kažem megabajtima jer se u tom pogledu ništa mnogo nije promenilo (čitati, i dalje sam polupismena 😦 ) jeste u Cakama.

Cake dobrog kuvanja
Cake dobrog kuvanja

Nije vam dioptrija povećana, ne bojte se. Oću da kažem da sam centar angažovanja, bar za neko kratko početničko vreme, a i dok se vratim s mora, prebacila na sajt Cake dobrog kuvanja…  evo ga ovde

Fejsbuk stranica Caka dobrog kuvanja
Fejsbuk stranica Caka dobrog kuvanja

koji sam pokrenula sa mojim drugom i dobrim, pametnim, vrednim Čovekom Milanom Todorovićem. Znate, to je onaj SEO ekspert koji je „doktor“ za SEO optimizaciju i ostale stručne stvari koje meni dozvoljavaju da se osećam kako je gore, malo više, opisano.

A o tome šta sam sve naučila od njega tokom ovih dana priprema našeg sajta… a nisam tolko ni na onom prvom i jedinom kursiću „iz kompjutera“, niti tokom svih ovih godina brljanja po netu…e o tome ću neki drugi put.

Sada još da vam se zahvalim na svim lepim željama i čestitkama koje smo dobili i koje naravno i dalje očekujemo :), na saradnji svima onima koji su već objavili nešto na stranicama Caka, kao i onima koji se spremaju da to upravo učine i da svima ostalima koji se u kuhinji zadržavaju malo više od vremena potrebnog za ručkanje, uputim poziv  da nam se pridruže. Rado ćemo vaše cake dobrog kuvanja podeliti sa našim čitaocima.

Možete mi se javiti i ovde, ali i na mejl negoslava1958@gmail.com

 

12 мишљења на „Cake dobrog kuvanja- kao dobar razlog

Оставите одговор

