Ознаке

, , , ,

Volim ljude sa lepim rukama i lepim punim usnama. I toplim očima. S iskrenim osmehom. Sa čvrstim stiskom ruke i odlučnim pokretima. Ljude koji lepo pričaju i koji znaju da lepo ćute.Koji umeju da slušaju. I koji te čuju. I vide nerečeno. Čiji zagrljaj teši. Čiji smeh je zarazan.Čije je rame udobno za… da nasloniš glavu da te prođe… sve zarad čega si je baš tu naslonio.

Volim ljude u čiju reč jednostavno, ne sumnjaš, šta god da kažu. Koji drže datu reč. Koji ispunjavaju obećano. Koji ne kasne. Koji ne mrze. Ne zavide. Ne žele i ne čine drugome zlo. Koji se raduju tuđem dobrom i svačijoj sreći. Koji daju i koji primaju. Koji dele jabuku na pola. I kockicu čokolade.

Sa kojima se ne posvađaš i kad imaš sukob mišljenja. Sa kojima se ne mrziš čak i onda kada se posvađaš. Koje voliš i koji te vole i kada zaćutite. Koji znaju da kažu izvini. Koji znaju da prime izvini. Koji mogu da oproste. I kojima možeš da oprostiš.

Šta još volim:
– da me svi zaborave kad je 8. mart, da me ne zaborave kada im treba podrška, da me pamte po dobru, da me se sete kad im ne trebam, da ih se setim tek onako i bez razloga, da mi u lice kažu i dobro i loše, da im isto kažem makar se i naljutili… da mi ne kažu, lako je tebi; da ja ne mislim kako je njihov teret manji, da imam vremena za sve koje volim i da oni imaju vremena za mene… da me manje boli kada me povrede dragi ljudi, da ne po vredim ni drage ni nedrage ljude;
Merimine čudesne kapi, gusto crno sladunjavo vino… kupovinu po mojoj meri i po mom ukusu… kad poželim da svoj osmeh delim sa nečijim, širim i lepšim od mog…
– kad Goga i Zoka dođu iz Australije i pravimo se da nikada nisu ni otišle, kad sa Verom kujem lepu zaveru Leli iza leđa, kad Lela uspe da me ubedi da uradim ono što mi godinama pre toga predlaže,
-cvet, bez ikakvog povoda, bebeće rumene obraze, pozdrav od davno zaboravljenog druga, muziku od koje zatreperi svaki nerv, kad osećam potrebu da dugo aplaudiram na kraju predstave, Selo Stepančikovo, Uzalud je budim, Rabota žensku dušu odmara…
– nenapadne prodavce, ljubazne kasirice, srdačan osmeh pri susretu, zagrljajni otpozdrav, rastanke koji obećavaju i brzi sastanak (zar ne 🙂), kolače koji uspeju iz prve, slatko od mladih oraha iskuvanih u devet voda, vaspitanu lepu mladež, doteranu, negovanu lepu ženu, elegantnog muškarca, muzikalne ljude, knjige blog drugara, uspehe mojih prijatelja, radosti ljudi unaokolo, svoje radosti… narcise u dvorišu koje smo zaključavanjem kapije oteli od lopova, badem u gustom cvatu kao nikad pre, napupeli jasmin…
– zdrav razum i realan pogled na svet, romantična lutanja po snovima, zanesenost u trenucima derta, kritičnost kad sebi sudiš i nekritičnost kad opraštaš, opijenost lepim i kad ne piješ… i kad ti život, ljudi, vreme… daju razloge za osmeh čak i onda kad tebi samom i nije do smeha.

