A sad, i kad ima, on nema… Nemci ga izeli

Teško vreme, dete, teeeee-ško!

Nemoj da misliš, baba izlapela pa ne zna šta priča. Ono, jesam ja, priznajem, malo i jesam izlapela i ne služi me pamet ko nekad,  ne mogu da se setim šta sam malopre izgovorila pa se i nanerviram, al šta je bilo pre deset godina i pre dvajes, to u sred noći da me probudiš, ima sve da ti kažem. Ko recitaciju.

300117_264992000205017_460597766_n

 

 

 

Nikad mi nismo bili od onih koji imaju. Što se zaradi, zaradi, što se ima to se potroši, što se nema, otrpi se. Dobro, drukča vremena bila pa se i nije trpelo, koliko god si mislio da trpiš. Ako nešto nemaš, ima ko ima. Ma, sve što nemaš, ima ko ima.

Davaše ljudi, pravo da ti reknem, a ti prikukaš, nestalo brašno, nemam masti, iju, zimnica mi se nešto loše drži, ono te ti .. komšija s ove strane, komšija s one strane, drugarice iz preduzeća…. ovome ostala turšija, ionako bi je bacio, onaj doneo džak brašna iz sela, nađe se i meni za pogaču, dvetri, onaj posadio luk, ovaj krompir… imalo sve.

Kad mi nestanu jaja, šećer, kafa, aleva za zapršku, ja samo preko plota- Miroooo, Miroooo, daj mi deder šolju zejtina,, mleka… nestalo mi a nešto mi se prijeo paprikaš, u njega ide puno aleve, e fala ti ko sestri.

I svaka kuća sve ima. I niko ti i ne traži da vratiš. Ono, šta će traži, šta je za njih šolja kafe, a meni privrši posao. Kad njemu treba, nek traži, ako imam, ja ću njemu da mu dam, ljudi smo. E sad što njima lakše da odu u prodavnicu neg da od mene iskaju, njihov problem.

Imalo, pa se narod i razbacivao. Na ti ovo meso, moji ga neće jedu, kažu oseća im se na zamrzivač. Uzni de ovaj kupus, što da ga bacam, mnogo lep a mojima se smučio podvarak specijalno ove zime.Klasmo piliće, evo ti svari deci čorbu, valja se, ide zima pa da im popraviš krvnu sliku.

Posle, sve manje počeše davaju. Treba prosto da ih namoliš nešto da ti sunu, da kukaš ko da te deru pa da shvate da će im se zimnica u podrumu usmrdi i da će bolje proć ako ti je daju nego posle da se muče oko bacanja. Meso im se više ne oseća na zamrzivač. A nema kad ni da stoji, pojede se i pre nego se zamrznulo. Turšiju ne stavljaju, smeta im kiselina, paradajz u flaše ne troše, pirinač im nestao svaki put kad zatražim, a svaki put kad zaiskam šolju kafe oni mi otvore kutiju s kafom uz objašnjenje:- Dao bi ti, časti mi, al mi ostalo jos za dve kafe a gosti samo što nisu.

Zadnje vreme došlo, kažem ti, ako nije, tu me pljuni, evo baš tu, posred čela.

Ne vidim ni kante za đubre da su im nešto pune.Bajat leba više niko naokolo ne kači o kontejnere. Kad viknem, Miroooo, Mirooooo, i to glasnije nego ikad, prave se da me ne čuju.

Ma kažem ti, zadnje.

Meni  uvek teško bilo, al se znalo nekad kad nemaš ko ima,  al teško ko danas, e, to ti nikad nije bilo. I sad ni onoga ko ima nije sramota da ti kaže da nema, Nemci ih izeli sa sve njiovim imanjem, kad su  postali tako bezobrazni pa ne vide da neko izistinski nema.

19 мишљења на „A sad, i kad ima, on nema… Nemci ga izeli

Оставите одговор

