El greška?

Gledam ovija mladi ljudi pa čudu ne mogu da se načudim. Čas po čas, pa se u neki desi što nikad nisi očekival da ce desi. Komšija uvatil ženu da ga vara preko telefon. U rodbine skandali, snajka se uverila da ju muž vara, svekrva ga ruži, svekar si ga brani, njegovo je kuče, kakvo god…  Sve se razletelo na sve četiri strane usvet, nemož i povataš kuj kude i kuj sas koga.

monica3

A sve si zgodacije imate, samo još da i sas pamet iskorišćujete. Da se ne zaletite ko muva bezlgavu pa da uletite u… kvo ne trebe.

Onaj mislela neće ju uvate. Skuta se, pozove sas mobilni kad može, kad ne može  očuka poruku, pročita poruku, pobriše i… kolaj rabota. Mislela, ako obriše ono se neće ni čuje ni znaje. Al onija njojan klempa neje baš tolki klempa da se u ništa ne razbira, dovatil mobilni kad ona ne videla, prebrojal poruke, a znaje da tolke poruke neje pisuvala na njeg i da nema na kuga tolko da i pisuje, pa se dosetil i turil mikrofoni po kuću. Nasnimal sve. Pa na njojno, nije istina, on pušti… ima koje i da čuješ. Pred majku voj i pred tatka. Mati odma u nesves počela pada, tatko ne znaje kude će prve, na ženu vrlja vodu, na ćerku vrlja grdnju… ter po ter, isteraše razvod ne baš odma, al godinu po toj nesu sastavili.

Onija drugi, mislel da ga žena poslušala kad voj rekal da mu ne pipa mobilni, ič. A on zaspi, ona vane da mu riška po poruke i po pozivi. Sumnjivo voj, mnogo se druži s nekuga Dragana, a ona znaje da od dvojica Dragana koji im dolaze u kuću ni jedan mu baš ne prirasal za dušu. Pa kupi novi broj, okrene Dragana, kad ono, neje Dragan no Dragana.

A nikad ju neje lagal, nemož da rekne, kad god da je pituvala što si zakasnil, on si voj istinu odgovaral- Bio sam sa Draganom. E, zatoj se u našu kuću priča s Dragana i Draganu, odma da se znaje kuj je sas kuga bil.

Imate bre sve zgode, za krađu dušu dalo, a vi ste bre budale da vi ne mogu objasnim kve ste budale. Kad si spreman za u krađu, mora se spremiš i da te ne uvate.

Ne se otela švaleracija ni na mene, al ja sam bre maher, gospodin čovek, nema kod mene trte-mrte. Ja usred kancelariju, kad se krene na službeni put u Aleksinac, a ne znam sama li je, ja uvatim telefon i nema se krijem.

El greška, odma pitujem. I ako kaže greška, muž je doma. Ako ne greška, razvezem kuj kude ide pa kod nju.

Mučilo i je na poso, nikako da procene kva je greška u pitanje. Malo-malo, a ja- el greška.

Posle, kad su svatili, počeše me zovu… i takoj mi i ostade. Elgreška.

 

ilustracija- odavde

12 thoughts on “El greška?

  1. Nema veze sa temom ali, žena mog šefa upisala ga je u mobilni kao „Besplatan sex“ i stavila na brzo biranje 🙂 Ne znam baš koliko ga često zove, mnogo je nervozan u poslednje vreme 🙂

Оставите одговор

