Najbolja od svih koje sam imao

Priželjkivao sam je od prvog dana kada sam je sreo. Nalik ranjenoj srni, ličila mi je na vulkan u erupciji, kada se oslobodi stega i tog tužnog srnećeg pogleda koji je govorio o svoj njenoj tuzi, umesto nje same.

Njena ruka u mojoj ruci, u trenutku upoznavanja, bila mi je toliko daleko da sam mislio kako nikada i nećemo biti bliže. Nedostižna snežna kraljica sa ogromnom krznenom kragnom na crnom kaputu.

10155223_677017899063756_2993941404207199186_n

Svestan sam bio toga da ona oseća moje uzdahe za njom kad zažmuri i seti se kako je gutam pogledom dok  sklanjam izmišljenu vlas kose s njenog ramena. Dok uvlačim u sebe dim upravo izašao iz njenih pluća, praveći se da mirišem kafu pred sobom.

Svlačio sam je pogledom kao ni jednu drugu.

Čeznuo u želji za koju sam znao, bio uveren u to da je zaludna, da je zaludnija od svakog sna koji sam gajio.

Drhtao, kada bih je ugledao izdaleka. Od opasnosti da nam se putevi ne raziđu pred sam slučajni susret, jednako kao i od susreta samog.

Bojao se mogućnosti da nešto počne među nama, zbog straha od kraja koji bi usledio.

Bila je najbolja od svih koje sam ikada imao.

Kako sam dopustio da ode?

A kako bih drugačije? Smetaju joj moja kola. Valjda je mislila da je zbog toga što je najbolja od svih koje sam imao,  trebalo da se trošim na hotel!?

 

ilustracija je odavde

5 thoughts on “Najbolja od svih koje sam imao

  1. Ume da boli čežnja sa strahom pomešana…
    Nekada isuviše…
    Još u dozi nemaštine materijalnog izmešanog s emocijama,
    gubitak je danas, nažalost, zagarantovan .
    Veliki pozdrav Negoslava!

Оставите одговор

