Ознаке

, , , ,

 

Najpre jedna uvodna napomena- ovu priču zabeležila je Ljiljana  Grozdanović iz sela Zavidince. Ja sam je samo upakovala i objavljujem je na svom blogu. Juče samo joj predložila da i sama pokrene blog i bila bih vam jako zadovoljna na komentarima koji bi joj pomogli da odluči.

Ja znam, verujem da ćete i sami videti- jedino ona još ne zna…

 

Vrnu se njeknja iz varoš. I da vi reknem, ubavo si tam pominu. A samo što mi aftobus ne pobeže, dockan dodojmo na stanicu, malko je falelo da ostanem za sutra.

Ukači se ja na aftobus, izvadi kartu i sedo, nema više gužve ko nekad pa stojiš na jednu nogu, od kako pare nestanule u narod, mesta ima kolko oč. Creva si teo isturim dokle dojdo dom, ič vožnju ne podnosim.

Ubavo mi deca žive, nece žalim. Sin mi raboti u marketing, toj ti je onaj golema prodavnica. Spaštiruje kutije tam po magacin. Sna’a mi se zaposlila u diskon pića. Toj ti je prodavnica kude imaju najevtino pijenje, ma, pojevtino neli u dućani što je.

unnamed

Nikuj za ništa ne željuje, sve si kupe na pijac kvo im trebe od namirnice. I mlogo si ubavo žive.

Ido i ja na pijac sas sina jemput. Beoše si poarčili sve u kuću, on mi vika oćeš li majke sas men pa i ja pojdo, tike da si se proodim. Sve si ubavo nakupuvamo, uzomo sve što zafalelo, al pa kad vido da na pijac i koprive prodavu, samo se prekrsti sas obe ruke, pa si se pomisle: „Lelke, kolko bi si pa ja pare uzela da sam si ponela onej koprive iz moj dvor. Pogotovo onej okolo naš nužnik.“

Ma znate kolko su pogoleme i pozelene od onej što i prodavu na pijac? Vikaju, mlogo su zdrave za krv.A mož i stvarno treba jedu koprive. Ono, vido tam pojedini, pobeleli i isposneli kako  da  nemaju kapku krv u nji.

Mi u selo beremo korpive za ćurke eli za svinje, kad poimo pa im nadrobimo u pomije.

A ja korpive da jedem!?  Ma Bože me sačuvaj, pa nesam poludela. Au, kad bi ja takvo rabotila. Dali pa nemam kvo da izedem?

Takoj isto kao beo onomad za Božić, vido na pijac prodavu im šumu. Bože, Bože, kad bi pa neki pričal ne bi mu nikuj veruval.

images

Nakršili granje pa stanuli i prodavu. A onija pa još pobrljivi što arče pare za šumu.

Ne mož si iskoče nekude pa sami da si nakrše šumke za Badnjak.

 

njeknja- prekjuče

ubavo- lepo

pominu- prođoh

dockan- kasno

nece- neću

spaštiruje- sređuje

poarčili- potrošili

nužnik- klozet

 

 

 

