Milan Todorović- O zaplanjskim pričama

Na Svetog Luku 2014. posetih sajam knjiga, kao i štand izdavačke kuće Stilos u pažljivo biranom trenutku kad je Negoslava Stanojević potpisivala knjigu „Jošte čekam taj reč da mi rekne„.

Različitost ove knjige, vidite iz naslova, jeste u tome što je pisana na dijalektu. Eh, taj dijalekt, oni koji me znaju, odlično znaju koliko volim te starinske reči. Verovatno jedan od uticajnih faktora zašto ne nastavljam život na zapadnim geografskim širinama.

I pre nego što krenem sa recenzijom knjige i paradigmama vremena koje ona nosi, u par (nadam se nećete zameriti) podužih rečenica napisaću nešto o razlozima zašto baš ja pričam o ovoj knjizi.

Više detalja http://www.tt-group.net/video/joste-cekam-taj-rec-da-mi-rekne/

2 мишљења на „Milan Todorović- O zaplanjskim pričama

  1. Bila, pročitala… Prvo, jako mi je žao što se nismo videle na Sajmu. Dalje, izdavačka kuća u kojoj si objavila roman dodatno još govori o njemu, i još – jao, Nego, da znaš kako bih ja bila srećna da se o nečem mom ovoliko i ovako opravdano priča. Zaista mi je puno srce zbog tebe.

Оставите одговор

