Suze (ne)voljene žene :) :)

Dobar mi je muž. Trebalo bi da lažem pa da kažem nešto loše o njemu.

Za sve ga biva. Ume ti taj, od muških poslova, apsolutno sve. Ne znam sama kada je stigao sve to da nauči, uz sve škole i specijalizacije koje je završavao, ali mora da je nešto i u genima. I otac mu je bio namajstoričav.

A u kući, šta da ti kažem, mislim da jedino tortu nikada nije pravio. Ne mrzi ga da skuva ručak, da postavi, raspremi, suđe opere. Da počisti kuću, to ti kod njega ko dobar dan. Ja volim vikendom duže da spavam, samo mu uveče ostavim spisak i dok sam se probudila, on išao u nabavku; sama da sam birala voće, povrće, meso… sve, ne bih bolje izabrala. I pride mi kafu u krevet donese. Jedino mi nikad cigaretu nije zapalio sam, jadničak, smeta mu duvanski dim, ali mi uvek pripali.

tumblr_mukjpn9ebb1qfmbszo1_500

Bez cveća se s pijace ne vraća. Ni s puta. Kad krenemo u goste pa domaćici kupujemo cveće, meni kupi bar ružu.

Ako mu samo prstom pokažem da mi se nešto u izlogu sviđa, već je u radnji i bira moj broj. Ma potrošio i pare namenjene za plaćanje računa. A na putovanje, ako je sprečen da ide sa mnom, plati put i mojoj sestri, samo da odem i ja.

O deci vodi računa, ma, ne da trun da padne na njih. Jeste malo strog, ali ga zato slušaju. I s godinama sve više poštuju njegove stavove.

Omiljen je u društvu, jako zabavan, komunikativan, divno pleše i sve se žene otimaju o njega kada počne ples, ali sam ja uvek u prvom planu. Nikada se nije desilo da me u društvu zapostavi, ne daj bože da zvera u druge žene, da flertuje… Ne bi on to, ma kakvi.

Sve koleginice mi zavide kad ga vide kako me čeka posle posla. Kad god stigne da izađe s posla na vreme, da ne ostaje za radnim stolom do večeri, parkira ispred firme, ruža me obavezno čeka na sedištu, kad su deca van kuće najčešće odemo negde na ručak, u prirodu. Mnogo voli prirodu. Zato je i vikendicu napravio na jezeru. Sam samcijat, osim što su majstori ozidali i stavili pod krov. I spolja i iznutra. Mene otera na plažu, pa kad ogladni samo me pozove da ručamo.

Ma kažem ti, stvarno u tom pogledu ne mogu nijednu manu da mu nađem.

Što sam nesrećna? Pa kako da ne budem nesrećna, bre, kada mi nikada nije rekao da me voli?

Na početku mi je bilo mnogo teško, plakala sam, stalno sam plakala prvih godina braka, oću bre da znam da li me voli i oću to da mi kaže jer kako drugačije da znam ako mi se ne kaže, ali on jok. I dalje mi je mnogo teško, al sam prestala da plačem.

Mora da idem, eno stiže. Kako koji je? Pa onaj sa ružom u ruci.

 

fotografija je odavde

36 thoughts on “Suze (ne)voljene žene :) :)

  1. A šta bi bilo sa čovečanstvom da smo svi isti? Ima neke lepote i napetosti i iščekivanja u tome što on ne izgovara to „volim te“. Volim te ko volim te. Smuti pa prospi. Sjaj u očima nemerljivo više govori.

  2. Ja sad ne znam šta da mislim. 😀 Još kad sam pročitala komentare i mišljenja drugih ljudi… 🙂
    Možda je ona razmažena, tačnije, vrlo verovatno je da ju je on razmazio, pa mi je to njeno nezadovoljstvo onda shvatljivo (ne i opravdano) iz tog razloga.
    Ipak, ono što se ja pitam: zašto jedno mora da isključuje drugo? Zašto ili reči ili dela? Zašto ne može i jedno i drugo ako je prava ljubav u pitanju? Ovo me „muči“ odavno, što kroz moja, što kroz tuđa iskustva životna, a sada me je i tvoj tekst podsetio. Ne znam… Možda je odgovor da smo svi različiti i da ako neko može i jedno i drugo, ne mora se podrazumevati da će i njegov/njen partner isto tako, iako bi bilo divno, ali možda je prosto drugačija ličnost. Da li je to zapravo ispravno razmišljanje? 🙂

  3. Prica je super mada sam je ja izgleda dozivela drukcije od ostalih.Ja ne bih bila srecna sa takvim muzem.Lepo je sto je pazljiv ali mislim da gusi svojim ponasanjem.On je nju potpuno iskljucio iz svega.On kuva,kupuje,poklanja cvece.On sve zna i najbolji je.Mozda bi njoj umesto reci „volim te“ mnogo vise znacilo da nesto rade zajedno ili da je bar nekad pita sta ona zeli.A mozda sam i ja azdisala ?;-)

    1. E, Olja, odmah da ti odgovorim, uzvraća mu. Ali zaista. Dobra je majka, domaćica, supruga… a iskreno, sve ono što od njega ne dobija, mada se mi ostali slažemo da je to tako minorno, ona njemu daje u neograničenim količinama.

      1. Е, ово „аздисала“ је есенцијални врхунац приче и поста! Сјајно!!!
        Молим превод за остале, али на Твој начин.
        Моја маленкост познаје призренскојужноморавски дијалект и зна значење термина.
        Поздрав Н.

        1. Dakle, azdisala- ja sam ovde taj termin upotrebila u najblažoj varijanti njegovog značenja:razmažena, navikla a bude sve po njenom, sve joj ide u životu pa bi ‘tela još, ma, nešto kao, našla pa zašla (nadam se da ne treba prevod i za ovo).
          A evo drastičnijeg pojašnjenja ovog pojma, koji se na dotičnu ne odnosi- http://www.vokabular.org/forum/index.php?topic=1956.0
          Azdisao, nije budalasta već izvanredna reč, i meni jedna od omiljenih. Može da se čuje na jugu Srbije i verovatno je turcizam. Ne postoji pravi ekvivalent u „urbanom“ govoru i zato je tako fascinantna. Teško mi je da onima koji nisu rođeni tamo gde se ona upotrebljava objasnim bogatstvo njenog značenja i dam tačan opis stanja azdisao, ali evo, probaću.

          Dakle, kažemo za nekog da je azdisao kada je prekomerno razmažen, obestan, razdražljiv, kada je u svakom smislu prekardašio, kada više ne zna (od besa) šta bi sa sobom. Na primer, majka može svom razmaženom čedu kada ovo bez prestanka kenjka i zvoca i ništa mu ne odgovara i čas bi ovo a čas ono, da podvikne Ti si azdisao !

          Izraz, ma pusti ga, on je azdisao, podrazumeva krajnji stepen azdisalosti, i znači da s njim stvarno nema više razgovora, možete samo da ga ostavite na miru, toliko je pomahnitao i van sebe od besa i izvoljevanja. Nemoguć je.

    1. Dragi S, on je po prirodi takav- sposoban, brižan, pažljiv, predusretljiv. I ima te Veliku Manu, samo to. A ona je, bar se meni čni, razmaženo uljuljkana u udobnost savršenog života, pa huli na Boga.
      Hvala, takođe.

  4. Možda je on“stara škola“ ali šta je sa njom? Šta je to što ona čini za njega? Šta ona zna o njemu ( sem daje dobar majstor i da sve hoće?) Svakom pažnjom joj je rekao da je voli…čudno je što ona to ne prepoznaje..

    1. Draga moja, sve sam joj ja to rekla, ali njoj nedostaje samo to- da joj bar jednom u životu kaže „volim te“. Džaba ja pričah, ukazujući na sve bogovetne primere, kad je njen jedini razlog da se oseća nesretnom to što nikada nije čula od njega da je voli.

      1. Fali njoj nešto drugo…recimo razumevanje, da ne ređam ostalo. Tolike godine je uz čoveka koji joj na sve načine pokazuje da je voli a ona to ne oseća nego joj treba verbalna potvrda? Onda možda njihov odnos treba gledati drugačije, npr da on okajava grehe a njoj nikad nije dovoljno ubedljiv?

  5. Wojciech

    Možda on, nesrećnik, ceo svoj život čeka to isto. Da mu neko kaže da ga voli.
    On je očigledno „stara škola“ – od onih „dame imaju prednost“ tipova!
    Al, jbg… školu te diplome više niko ne ceni tako da mi njegovo „insistiranje na tome“ liči na samopovređivanje.
    Mislim da bi u duetu mogli da otpevaju zajedno: Volim te budalo mala! 🙂

Оставите одговор

