Mali oglas srećne mladeneveste

Prodajem venčanicu, neupotrebljavanu.

Neeeeeeeeeeeeee, ne, ne… nije to što mislite.

Odlučila sam, ipak, da se udam u nesuđenoj venčaLnoj haljini moje prababe Milenije, koju joj je verenik Trifun doneo iz Beča, kada je išao da ugovara izvoz šljiva iz Šumadije pa ga tamo skembala neka Švabica u čijem je pansionu odseo i nedelju dana pred svadbu njoj otišao, zauvek.

Moja prababa se posle udala za mladog udovca bez dece, trgovačkog pomoćnika Tasića, mog pradedu Milutina.Venčali su se u četvrtak, dan za venčanje razvedenih i udovaca, pa je moja baba Milenija na svoju veliku i neodbolovanu žalost nosila civilno odelo.

Kako je uspela da skriva i sačuva Trifunovu venčanicu od deda Milutina, ljubomornog na svakoga ko se zove Trifun, ne znam, ali otkad se deda upokojio a ona je raspakovala, svi su joj se samo divili i žalili zbog njene sudbine. Mislim, venčanicu, babi inače ništa nije falilo u braku, sem te dedine ljubomore. I sem toga, što se udala u civilnom odelu.

U stvari, možda bih se i udala u venčanici koju mi je Milence doneo iz Pariza, al’ se, moram da vam priznam, pribojavam da nam propala venčanja u venčanicama iz uvoza ne postanu tradicija. Baba Milenija nije ni volela tog Trifuna, a ja mog Milenceta obožavam.

15 thoughts on “Mali oglas srećne mladeneveste

Оставите одговор

