Stylos Art nas je lepo predstavio na Sajmu knjiga

Jedan sasvim, sasvim, sasvim lični tekst.

„Moj“ dan na Sajmu knjiga u Beogradu bio je petak. Tada je „moj“ izdavač, Stylos Art, organizovao promociju tokom protekle godine izdatih knjiga domaćih autora, a imala sam i svoja tri sata za potpisivanje knjige na Stylosovom štandu.

Obradovali su me, mnogo, neizmerno, i moji blog i Fejsbuk drugari i potpuno nepoznati  ljudi, koji su zbog „Jošte čekam taj reč da mi rekne“ baš toga dana došli na Sajam. Samo mi žao što se sa nekima nisam slikala.

Neko se zadržao kraće- kao OljaKa, zbog obaveza koje ima (valjalo je za videla vratiti se u Perlez)

015

ili Milan (znate, kad dođete u prestonicu na kratko, nikada nemate dovoljno vemena…)

020

a neki su imali vremena i da posedimo i popričamo se

zemljački- gospodin Dragan Živković,  iz Velikog Bonjinca inače, koji je zavičaj preneo u svoj voćnjak u okolini Beograda

023

(a rekoh ja u najavi kako sam sigurna da će na štandu Stylosa obavezno biti  i predstavnika Zaplanja i Zaplanjske ulice- gdin Dragan, Zaplanjac, gđa Stana Šehalić, ovde u ulozi predstavnika ulice koja naziv nosi po mom rodnom kraju)

pa gospođa Nada Marković, koja je govor juga „specijalizirala“ dve godine u Pirotu i koja je prava mala riznica zanimljivih životnih priča, ko roman svaka

029

Ona Nale je prestala da se lomata po kazahstanskim vrletima i putevima svile, pa sada obnavlja Obrenovac. Zajedno sa svojim Miljanom, sa kojim je pokušala da hleb zarađuje u Nigeriji, pa su pobegli brže nego što su stigli i vratili se, blago njima, a blago i nama jer su nam takvi ljudi potrebni ko i taj naš hleb nasušni, preko pola Afrike, Južne Amerike, sa sve Argentinom, Urugvajem i Čile(t)om… Ne znam kome su sve namenili one silne knjige i nije red ni  da pitam, ali pouzdano znam da jedna putuje u barsku biblioteku- oće li neki čoče naučit da čita zaplanjski, živo me zanima.

026

 

027

 

 

 

 

 

 

 

Aleksandra NM je, u stilu pravog profesionalca, više slikala knjigu nego mene, a onda napravila divan kolaž koji krasi sva ona moja mesta na mrežama koja zahtevaju fotografiju.

034

10659183_1573206336235869_3032793536814972842_n

Na promociji u Sali „Branislav Nušić“   predstavljali smo knjigu nekog drugog autora iz ovogodišnje produkcije Stylos Arta. Upoznala sam

autore sledećih knjiga

Biseri Nove Rusije, Milena Tepačević
Omaž Gutenbergovoj galaksiji, dr Marija Vukić
Jezergrad, Aleksandar Stamenković
Povratak u Rajac(kabare-roman o Balakanu), Mladen Petković
Trideset i nešto, Sanja Škorić-Davidov
Kritički gambit (Osvrti na savremenu arhitekturu Srbije), Milorad H. Jevtić

055

Sanja Škorić je predstavila moju, a ja njenu knjigu.

Nadam se da je mojim predstavljanjem svoje knjige zadovoljna, kao što sam ja njenim predstavljanjem moje. Govorila je nadahnuto, ističući da svi mi imamo neko svoje Zaplanje, istovremeno naglašavajući značaj očuvanja naših dijalekata kao velikog bogatstva, kojeg se samo … neki stide. Nadam se da ću se i sa njom i ostalim autorima još koji put sresti, a sa dr Marijom Vukić pijem kafu prvom prilikom. Eto me u Beogradu, ako ne pre, bar za mesec dana :).

059

I- na kraju, ali po značaju onoga što želim da kažem, ovo je na prvom mestu: sve ovo se odigralo ovako, za mene jako lepo o čemu najbolje svedoči moj osmeh, zahvaljujući Izdavačkoj kući Stylos Art i njihovoj-našoj urednici Stani Šehalić.

Jes da sam  malo malo više zakerala, odlagala, ispravljala i zadavala  im svakojake muke tokom pripreme knjige, ali sada sam samo uživala u njihovoj celokupnoj organizaciji svih dešavanja vezanih za „Jošte čekam taj reč da mi rekne“, od izlaska iz štampe ove knjige do njene prezentacije na Sajmu.

Plasman, potpisivanje knjige, plakat, katalog, promocija… dovoljan razlog da nemam dileme ako se  kad rešim da objavim drugu knjigu.

002

10730923_10204324047694978_624621637628854800_n

I tako, osim nas, razloga da bude zadovoljna ima i urednica Stana Šehalić. Živeli!

061

 

 

 

 

 

26 мишљења на „Stylos Art nas je lepo predstavio na Sajmu knjiga

  1. Повратни пинг: „Jošte čekam…“ u medijima, a i šire | NEGOSLAVLJE

  2. Браво, све честитке. И заслужила си… 🙂 Жао ми је што нисам могао да присуствујем, али моје Заплање је подалеко… 🙂 Ал’, као да сам био…

  3. Svima će nam ostati u lepom sećanju Sv.Luka 2014-e ! Hvala Neco, divno je svratiti u tvoje virtuelne kutke, ali susret i zagrljaj na Sajmu knjige je nemerljiv :* Sledeći put i mi ćemo zasesti 😀

  4. Честитам Ти од срца и искрено ми је жао што сам пожурила на Сајам али биће прилике. Писаћеш ти још књига 🙂

    1. Ne znam šta da ti kažem, imajući u vidu dosadašnja tuđa iskustva:
      – nemoj ujutru, ako te gane neka tuga, ima da si tužan ceo dan
      – nemoj u podne, ako te rasplače nečija suza, zaslaničeš si ručak
      – nemoj uveče,ako te rastuži nečija bol, nećeš moći da zaspiš
      … itd
      pa sad, odluči sam…

  5. oljaka

    Kad bude bila promocija tvoje sledeće knjige, obećavam da se neću, ovog puta silom prilika, zadržati kratko i možda ćeš onda napisati, zasela, pa nikad da ode 😉 🙂 🙂

Оставите одговор

