Jošte čekam taj reč da mi rekne… Dejan Zlatić, Oblogovan

Moj drug Oblogovan ovdašnji- autor romana „Bezimena“ i „Zrenje“.
Hvala Blogi!

A onda se njegov tekst našao i na portalu Kuća dobrih vesti

oblogovan

Ima sedam-osam dana kako sam pročitao zbirku pripovedaka ’’Jošte čekam taj reč da mi rekne’’ koju je napisala Negoslava Stanojević, naša Nega…

Reč je o štivu koje je pisano na zaplanjskom dijalektu. Zaplanje se nalazi u jugoistočnoj Srbiji i, ko ne zna o kakvom kraju je reč, neka progugla i neka upozna sav taj kolorit prirode gotovo sakriven od ostatka civilizacije. Sa jedne strane, to je možda i dobro – nestvarno netaknuta priroda polako postaje pravo bogatstvo u ovom veštačkom svetu u kome već počinjemo i proizvodnju veštačkih ljudi, da ne pričamo o drugim stvarima. Sa druge strane, prelepo Zaplanje plaća visoku cenu za to – ostaje pusto i bez ljudi.

U samom Zaplanju nikada nisam bio, ali imao sam priliku da prolazim kroz skoro pusta sela na Staroj planini i Svrljiškim planinama. Ko nije uživo video tu sliku, ne zna koliko je to zastrašujuće tužno. Ko nije uživo prozborio…

View original post 447 more words

6 мишљења на „Jošte čekam taj reč da mi rekne… Dejan Zlatić, Oblogovan

Оставите одговор

