Igrica sa pet reči

Taman sam na onom prvom blogu završila jednu kulinarsku igricu, na ovom blogu me naša Rale prozvala za sledeću.

Dala mi je zadatak da napišem priču sa pet  zadatih reči – neću ih navesti jer bih volela da ih sami pronađete u priči. I da posle i sama zadužim petoro blogera da pet mojih reči iskoriste za priču.

***

Nekako s proleća, ali baš ono, čim sunce počne da žeže i prižiža, a to je na ovim našim prostorima sve ranije, ponekad već aprila, ja prestanem da pravim torte čiji se filovi prave od nekuvanih jaja. Slušam te razne priče o salmoneli, te ovo, te ono, pa ko velim, što bih rizikovala. Pogotovo kad postoji toliko divnih recepata za torte, preukusne i na oko prelepe, za koje se filovi kuvaju, klasično ili na pari. Koje uvek uspeju, a pogotovo kada se prave s ljubavlju prema onima kojima su namenjene.

I tako, sve bi bilo u redu da jednom nisam tek isfilovanu tortu ostavila na stolu dok ja operem nož kojim sam je mazala. A bila sam u vikendici i vrata su bila otvorena i… i na nju je skočila mačka, valjda uplašena muzikom s mobilnog telefona koji se oglasio baš kada se ona približila torti.

I džaba ti kuvani fil i džaba  ti prolećno sunce ulepšava dan i džaba ti sva ona ljubav ugrađena u tortu,  kad ti se u priču umeša mačka.

***

Zadate reči za neku novu priču: zrenje, priča, bezimena, pisac, sledeća

Nominujem:

Merimu

Natašu Koricu

Dejana Zlatića

ironijexl

kondom preko srca

15 thoughts on “Igrica sa pet reči

  1. Torta, mačka, telefon, sunce i… Muzika ili ljubav?
    🙂
    Rekao bih da sam ja već napisao nekoliko postova sa tim ključnim rečima, jedino nisam koristio reč “pisac“, jer se nekako ne smatram piscem… 🙂

Оставите одговор

