„Jošte čekam taj reč da mi rekne“ kod Merime

Sećate se onog čuvenog pitanja na časovima srpskog jezika- šta je pisac hteo da kaže? E, ja nisam dobila to pitanje za sopstvenu knjigu, ali je naša Marina Majska (namerno preskačem sve one divne epitete kojima je u mislima kitim, kako se ovo ne bi svelo na  „vojvodo i serdare“) uspela da izvuče od mene nekoliko reči o mojoj knjizi. I tako je dobila šlagvort da progovori malo i o meni samoj što me je, ma koliko bila svesna velike količine pozitivne energije koja struji među nama, virtuelnim prijateljicama koje se osećaju stvarno, istinski i jako, izuzetno ganulo i totalno razbudilo, inače već poluzaspalu u pola jedan posle ponoći.

Još jednom- Hvala Merima. Nadam se, iskreno verujem i  već se radujem- znam da ćeš mi jednom pružiti priliku da ti uzvratim lepim rečima. Mislim, ovako javno, kao ti sada meni, jer  sama znaš koliko ja tebe zapravo volim.

Moj tekst o „Jošte čekam taj reč da mi rekne“ i Merimin do suza dirljiv uvod, možete pročitati ovde.

4 thoughts on “„Jošte čekam taj reč da mi rekne“ kod Merime

Оставите одговор

