Stiže moja knjiga- Jošte čekam taj reč da mi rekne

Stylos art– umetnost dobre knjige, upravo je objavio:

Prva sledeća knjiga koju očekujemo iz štamparije je
JOŠTE ČEKAM TAJ REČ DA MI REKNE
Priče iz Zaplanja
Negoslave Stanojević
za koju pouzdano znamo da je s nestrpljenjem očekuju mnogi fanovi naše autorke, cenjene blogerke i za koju smo sigurni da će biti čitalačka poslastica, ne samo za one koji su poreklom iz tih krajeva, već sve čitaoce koju poštuju tradiciju, vrednuju kvalitet i uživaju u dobroj priči…

10404863_850496744963536_5091425582748332337_n

Eto, ja samo malo… da se pohvalim.

38 thoughts on “Stiže moja knjiga- Jošte čekam taj reč da mi rekne

  1. Повратни пинг: Virtuelne, (p)a stvarne | NEGOSLAVLJE

Оставите одговор

