Post o jednom prijateljstvu blogerskom, o Jejinim slikama i rečima i lepoti tog virtuelnog poznanstva

Kao ostrašćeni blogoljubac mogla bih satima da vam pričam o tome šta je meni doneo blog, šta mi blogovanje znači i zašto ga preporučujem svima. Mislim, ako vam već nisam dosadila pisanjem na ove teme.

Ovoga puta neću o tome, baš zbog tog rizika da budem dosadna.

Pošto se ja o blogovanju samom i principima za njegovu uspešniju „sudbinu“ obaveštavam na drugim blogovima,odavno sam saznala da, u cilju preglednosti i pristupačnosti čitaocima, blog valja rasteretiti dodatnih sadržaja- za koje već znam, iz žalbi čitalaca mojih blogova, da usporavaju otvaranje mojih stranica.

Te tako krenuh u malo spremanje- predstoji mi i ono veće, nekakvo veliko spremanje ove moje blogerske kuhinje, ali o tome ću uskoro. Ovoga puta, u okviru tog malog spremanja odlučih da sklonim neke vidžete koji meni lično znače, a čitaocima možda i ne zapadnu za oko.

negoslava1

Linkovi i fotografije koje slede se nalaze ovde baš zato što meni toliko znače i što smatram da i dalje zaslužuju  posebno mesto na mom blogu. Samo što će ono biti u okviru ovog, posebnog i Jeji posvećenog teksta.

necina-pesma

Uz još jedno „hvala Jeji“, dakle, objavljujem njene postove u kojima je na svoj specifičan način upakovala nekoliko mojih tekstova. Samo saznanje da je neki virtuelni poznanik izdvojio svoje vreme i uložio trud da na svoj način prezentuje ono što si uradio, dovoljno je za neopsivu radost- a mene je Jeja obradovala ne jednom, nego četiri puta.

poklonc48dic487-za-negu1

Doduše, i dalje joj zameram na tome što se retko pojavljuje na svojim blogovima i time nam uskraćuje toliko lepih stvari koje radi , od pisanja do stvaranja pravih malih galerija od svojih i naših tekstova. I čekam njeno veće prisustvo u ovom virtuelnom svetu koji nas je povezao.

c5beelja-negoslava-1

15 thoughts on “Post o jednom prijateljstvu blogerskom, o Jejinim slikama i rečima i lepoti tog virtuelnog poznanstva

Оставите одговор

