Nemoj mi ti pričaš mene onoj koje si i ja znam i za koje te ništa ne pitujem. Jedna li me je mene muka jela, pa da ne znam kvo je kvo i kude je kome mesto?

Svaki si čovek, kuga znaš i s kuga si provrevil bar jemput u život, ima mesto kod teb i u tija tvoj život koje mu po zasluge pripada i po njegov lik dolikuje. Pa si onija, koji tike promine nekude okolo teb, tuj i ostane- pošal, prominul, eli provrevil dva-tri reča el ti samo pomozibože rekal. Neje te zadeval, nestese ni skarali, ni za zravlje pituvali, ni  nešto zaimali. Ne duguje ti i ne duguješ mu, zdravo da si  i doviđenje.

Ima i onija koji bi, da pretpostavimo, teli da se u tvoj život zadrže, ako im tuj neje mesto. Niti si gi okal niti su te pitali,  da malko zvirnu, da proprčkaju- ima li tuj nešto enteresatno za njine oči i uši… pa ako im  dadeš priliku berem kroz neku gvirku da zvirnu, ima te iznesu na golemo. Ko da ste zajedno jeli i pili i zajedno rabotili i svunoć i vazdan da ste oratili, od sve. Pa sve znaju.

1926948_10151916674382823_163808616_n

I tija su ti najopasni. Varkaj se od nji, ko ti sve živo, umeju život da ti izedu, nemke gi izele.

A od nji, men me još po stra od onija što se vrte okolo teb, sve im se ko ne tica, a sve vide i sve čuju. I sve znaju. I kuj se kad digal i kuj je kada legal. I kuj s kojega orati i koji se posvadili i zašto su se posvadili. I koje si na šporet turila da gotviš i kada ti je zaprška zagorela i lebac kada ti je gletav bil. I koja te muka pritisla pa ne kazuješ, i što si se zaraduval i kome si kvo sunul i odokle si kvo uzimal. Pa kad ga oni urede, pa natpričaju, pa zavržu i razvržu, e, od njino pričanje da te muka uvati.

I nemoj si tuj stanul kako da su ti noge uzem posadene pa se nemož micaš. Mene mi advokat ne trebe, kojo oću reknem sama ci reknem, s kuga oću vrevim, sama ci vrevim. Idi si po tvoj put kude si pošal, ako si pošal. Ako ne, vrni se odokle si krenul, pa si gledaj tvoja posla, ako gi , tojest, imaš. A ako gi pa nemaš, idi pa se sas onuj koja te pratila razvrevuj dokle vi je volja. Sas nju sam izoratila sve koje sam imala, za život. A mogu i sas tebe, ako si rešil njojan advokat da si.

provrevi- progovori

promine- prođe

tike- tek

skarali- posvađali

okal-zvao

varkaj- čuvaj

sunul- pružio

 

 

fotografija pozajmljena s Fejsbuka

