Kako je Deda Mraz usrećio one za koje sam ga lane molila i kako ga opet isto molim

Ovo pismo poslala sam mu pred samu ovu godinu

Dragi Deda Mraze

Poštujući sva pravila lepog ponašanja , evo reših da ti javim da sam dobro, koje i tebi želim , kako bi mogao i dalje da donosiš poklone svima koji su ih svojom marljivošću i finoćom tokom prethodnih dvanaest meseci zaslužili. To, što se za tvoje poklone kandiduju i oni koji nikako ne bi smeli da se nadju na listi predloga,zahteva i želja,  a , nažalost, neki od njih se i provuku u ešalon dobitnika, kao lepo vaspitana , neću ni da pominjem, jer nije moja stvar što postoje loši ljudi koji su uspeli da ubede i tebe, kao imnoge druge, da su dobri. Šta ja tu ima da se mešam, pa da se oni prepoznaju, pa da me posle prozivaju kako sam ih smestila u blog i time im zakomplikovala život-e ?

gif_big_527

Dragi Deda, ja ovoga puta želim samo da poželim mojoj prijateljici – šapnuću  ti njeno ime , ne mora baš svi da znaju o kome je reč, želju da joj se ostvare neke velike značajne želje od dugoročne važnosti za njenu sudbinu, njen život i njen mir . U tom smislu mislim da bi, osim njenog imena, trebalo da znaš da su sve njene želje – ma, ona je skromna i preskromna, pa i ne ume da želi mnogo , objedinjene u jednoj rečenici .

Koja glasi – želim bolju Novu godinu.

Ona, ta moja drugarica, Deda Mraze dragi, zaista zaslužuje tu , bolju, godinu.

Jel bila dobra , strpljiva i trpeljiva ? Jeste !

Jel se dovoljno žrtvovala, za one koji su zaslužili, ali i za neke koji nisu? Jeste!

Jel ti se ikada žalila? Nije!

Pa šta čekaš više, bre, oćeš li da ta brada počne da ti se linja od preterane upotrebe i da  ti zubi poispadaju i da te penzionišu kao prestarelog, pa da ona dočeka nekog mladjeg i naočitijeg Dedu, kojem dioptrija nije nagrizla oči i koji će na prvi pogled videti da ona celokupnim svojim životnim stavom, držanjem u nevolji i lepotom, zaslužuje da joj se ta jedna želja ostvari ? I to što pre!

Osim ove molbe  , koju potpisujem svim srcem i čašću svojom,  imam na spisku  još jednu, nečiju želju , koja je blizu ostvarenja i za koju te samo molim da joj ne staneš na put.

Negde daleko, znaš, postoji jedna mila, divna, fina, pametna, lepa … usamljena osoba , pametnica jedna  draga, kojoj, a da bi bila ono, kompletna i do daske srećna, samo nedostaje taj neki daleki , sa kojim neizostavno mora da se sretne po teći put. E, daj pomozi malkice, duni neke vetriće da pomere stvar sa mrtve tačke i da im bude – treća sreća .

A zima je, tamo, duga i hladna . I neko bi trebalo njeno srce da ogreje na vatri svoje ljubavi.

Hvala ti, Deda dragi,unapred ti hvala što ćeš se založiti da bude sve ok. Mene , lično, toliko puta si izneverio, te  s puno prava očekujem da ćeš biti darežljivije ruke kada te molim za druge.

* * *

I stvarno, belobradi ostareli  mangup bio je mnogo darežljiviji kada sam ga molila za druge, nego za sebe.

Njene reči potvrđuju

Zastavicom sa suncem, stepskim orlom i plavim nebom ti mašem i pozdravljam sveČARsko ruho koje miriše na novo pismo Deda Mrazu :) Veliko BRAVO, najŠIRE i najVIŠE pohvale, genijalna moja Dobra Vilo:)

Potvrđeno je da dobre vile postoje i da si Ti jedna od njih! Sve se iz lanjskog pisma ostvarilo, a za ovu godinu šapnuću ti šta želim :) Ljubac od nas i žutog šala.

Primećujete, poljubac je od njih, ne od nje!

E sad, dužna sam, mislim, savest mi nalaže, da se, u duhu tradicije, obratim i ove godine.

Dragi Deda Mraze

gif_big_522 dozvoli da ti najpre kažem hvala na tome što si bio tako ljubazan da svojim nemuštim delovanjem čarobnim štapićem ostvariš neke male molbe nekih velikih malih ljudi i tako ih beskrajno usrećiš, što ja i tebi želim, to jest nekog ko će ti ispunjavati želje i tako te odobrovoljiti, pa možda budeš bolji i bar malo darežljiviji i prema nama koje nekako ignorišeš.

Prvo, ajd ljubim te u sedu bradu, mada ne volim ni zarad čestitanja da se ljubim s bradama, mene bre to grebe i golica, budi i ove godine darežljiv prema divnom čeljadetu iz mojih prošlogodišnjih želja, pa joj i naredne godine ispuni ono što joj ja želim, a to je

– da oboje dobiju poslove koje zaslužuju, ali u svojoj zemlji, pošteno i ljudski, a ne ko oni bez kvaliteta, stručnosti i znanja , zapošljavaju ujaci, stranke, ljubavnici i ostali sponzori, iako ne ispunjavaju polovinu uslova

– da me pozovu, u to ime, na venčanje, onako, sa sve belom haljinom i žutim cvetom u njegovom reveru, mnogo volim venčanja

– da posle idem i na krštenje, može i blizanaca –  to im je porodično, da ne kažem genetski

00jU053Hv23

To je za tebe sitnica. A ništa te ne bi koštalo, znam.

Da ne budem neskromna, al mi dozvoli da ti se obratim s još nekoliko željica, pa ti budi malo milostiv

– da se jednoj Merimi i jednoj Ani ispuni ono što najviše žele, makar to al može i više i da se isto ispuni i jednoj mojoj Sandri

– da Lugar ozdravi

– da moje snajče, kao glavni krivac što uopšte imam adresu na kojoj ti pišem, jedna Maja i njeni svi, Anđela, Dunja i moj brat, budu i ove godine najsrećnija porodica na svetu

– da se jedna Jelena zaljubi, za početak, makar i u bivšeg

– da jednoj divnoj ženi zaposliš muža ili bar jedno dete

– da državi jedne Vesne naložiš povećanu brigu i akciju povodom dugovanja u švajcarcima, koja rastu, ma koliko da otplaćuje kredite

– da Anđina deca dobiju posao u skladu sa njihovim znanjem i kvalitetima

– da Daca prestane da se brine oko sitnica

– da Bilja proda stan i da kupi drugi

– da Milan kupi stan i zaposli ženu

– da Lela bude srećna dosadašnjim tempom, a Lena za nijansu više

– da mi se kuma vrati , konačno, iz Australije, dosta je bilo

– da Zoka iz te Australije i ove godine obraduje viđenjem, ma i na kratko

– da jednoj Ivani skineš brigu sa čela i istopiš suzu iz oka

– da Rada prođe dobro na operaciji i da se posle zaljubi do ušiju i da se taj zaljubi u nju, neopozivo

– da Ironije i ostali nezaposleni dobiju posao

– da me Ivan dotični pozove na venčanje  i proslavu doktoriranja

– da mi Desa javi da joj se javio On, koga je upoznala letos na moru, pa ih razdvojila daljina

– da država prestane da mi se smanjuje, obezljuđuje, rasčovečuje  i siromaši

– da EU ode do vraga, a može i dalje, u bespovrat

– da mi stvarni i virtuelni  prijatelji budu srećniji, uspešniji, bolesni zdravi, zdravi još zdraviji,  da zakrpe sve  rupe u novčaniku

A dozvoli mi i jednu ličnu želju, koja je skup nekih manjih i većih, kao

– da mi u kući nema bolesti ko ove godine, i uopšte,  zbog koje sam se sekirala i danima se trzala na svaki telefonski poziv i vesti koju je mogao da mi donese

– da mi, znaš već, da mi ne uskraćuješ ono što znaš da mi pripada, al ajde, kako ti kažeš

i

– da  onaj Saša koji nam je uzeo pare „samo na mesec dana“, pa je taj mesec prerastao  u tri godine, a on izašao iz zatvora da mu sude zbog prevare mngogih ljudi  , na  slobodi,  ispoštuje odluku suda i vrati ih do Nove godine, kako mi je obećao pri onom susretu kad je pokušao da prođe bez javljanja, iako se pre dve godine u decu kleo da nas neće prevariti i da će nam sve vratiti i da mu je samo žao što stresove koje smo od njega doživeli ne može da nam nadoknadi

– i uopšte, spokoj, mirenje sa onim što nemam i radost zbog onoga što imam, što duže odlaganje svega onoga što  sledi iz krštenice, da mi knjiga bude lepa, da ove godine stignem da odem  i na letovanje i na koje lepo putovanje, na što više putovanja, da me ovaj lap top posluži duže nego dosadašnji i da ne mučim Ivana dotičnog svaki čas oko rešavanja mojih brljotina, ma, svašta nešto što se zove jednostavan život lišen stresova, sekiracija, ordinacija, apoteka, sudova, manipulacija… i svega onoga što zagorčava, steže, guši dušu i magli oči.

Hvala ti unapred.

sličke su odavde

28 мишљења на „Kako je Deda Mraz usrećio one za koje sam ga lane molila i kako ga opet isto molim

  1. Повратни пинг: Deda Mraze, pređi malo na drugu stranu | NEGOSLAVLJE

  2. Šta da kažem(o) neg HVALA ! Nisam ni stigla do inboksa, da ti šapnem šta želim(o), a ti si već napisala pismo i naravno, sve želje pogodila 🙂 Nisi ti badava moja dobra vila! Vidimo se uskoro, u Niš, da mi tebi, uživo, kažemo šta ti želimo !

  3. Divne zelje Negoslava! A ja znam da si ti ove godine bila dobra devojcica (ako ne i najbolja!), tako da nema razloga da ti Deda Mraz ne ispuni zelje 🙂 Zelim ti da Nova 2014. bude ne bolja, nego odlicna!

  4. Draga moja, ja sad sređujem fotku koju ću da ubacim u novogodišnju čestitku i tamo planiram da ti ispišem neke redove. Hvala ti, hvala što si i u moje ime zamolila Deda Mraza za ispunjenje želje, hvala ti što misliš i što nas neguješ svojom dobrotom… ❤

  5. je, baš su nesebične i lijepe, vidi se da si ih iskreno i zdušno zaželjela, bit će nešto!
    a ja se pridružujem željama za one koje sam prepoznala s bloga – da lugar ozdravi, a nisam ni znala da je bolestan, da ironije dobije posao – ili bar lovu 🙂 da se oni svi koje spominješ pozaljubljuju.
    tebi želim kao i većina ovdje – da ti se ostvari onoliko velikih želja koliko si ih ti nama zaželjela

  6. Баш су ти лепе ове несебичне жеље, за друге. Оне се, увек, боље испуњавају од оних што сами себи желимо…
    А ја теби желим остварење СВИХ овде написаних жеља 🙂

Оставите одговор

