Aaaaa, sumnjiva si ti meni – rekoh neki dan prijateljici, na čijem Fejsbuk profilu sam primetila neke nežne poruke od vrlo zanimljivog „profila“ lepih muških crta i biografije na kojima bi mu, u kompletu, svaki mačo men pozavideo.Kao što bi i njoj, verujem, bar pola Fejsbuk zajednice ženskog roda pokušalo da preotme dotičnog.

Ajooooj, i ti si pala, otkuca ona meni u inboks, sa sve jako dugim „hahahaha…..“. Stevan, to sam ti samo ja, draga. Morala sam da ga izmislim, jer mi je ovaj moj čovek poklanjao jako malo pažnje. I sad, čim sam nezadovoljna, ja pošaljem sebi cveće, čokoladu ili muziku na zid. I ne samo ja. Za sada šifru od „Stevinog“ profila ima nas šest žena, pa ga upotrebljavamo kad kojoj zatreba. Da nam osveži vezu i probudi muškarce i džentlmene u našim  partnerima. Da ih podseti na naše postojanje i na to da smo još interesantne, nekome. A Steva je ideal, pretnja svakom muškarcu.

1465262_594376623951942_274587814_n

Ja za varanje u realu nisam sposobna, nikada nisam ni bila, ali sam morala da nešto preduzmem. I napravila sam takvog tipa,  kojem moj Slavko ne može ni jednu manu da nađe, a da ga se pribojava. Lep, zgodan, obrazovan, dobra pozicija na poslu, pa sam još izmislila da ume da kuva, da roni, pliva,da putuje, voli poeziju, muziku koju slušam i ja…  pa na sve to, fotografija ruskog tajkuna.  Da vidiš samo kako se ovaj moj umudrio, prebledeo, jede se iznutra, a meni ne sme ni slovo da kaže, da ne ispadne da je ljubomoran. On i inače voli dramu, pa sad, eto mu i malo drame u mojoj režiji. Jbg, mora se, sestro slatka. Dok jednom ne smrkne, drugome ne može da svane.

Jedino me strah od toga da moj brat i sestra ne pitaju za Stevu. Da ne pomisle kako sam pod stare dane poludela. Morala bih da im kažem istinu. A ne bi bilo lepo da nam „projekat Steva“ propadne. Jer, on više nije samo moj.

Ono, dese se i neke greške u koracima, al, uvek je neka drugarica u pripravnosti, pa alarmira. Preksinoć, cvrkućem ja tako sa Stevom na mobilnim, moj Slavko svratio kod mene kolko da  popijemo kafu, jer sam ge već obavestila da idem sa Stevom na žurku („šta ćeš, dušo, svako ima svoga Stevu“),  smrklo se moje lane, ode kući sav neraspoložen, ako, mislim se ja, neka se nauči pameti,  pa opalim igrice na Fejsu. Kad, u neko doba, javlja mi se prijateljica – kod mene na zidu kaže da igraš igrice, jesi luda, provaliće te da si kod kuće.Pogasim igrice, odem u krevet, sutradan namerno ustanem kasnije, iako smo se dogovorili da odemo do njegove vikendice, a ionako sam mu nagovestila da ću biti komirana posle žurke i da me probudi, kako ne bih zakasnila. Naravno da me nije zvao, nismo ni otišli, niti se javljao ceo taj dan. A htela sam, namerno sam htela da se pojavim pred njim sva rasčupana, da se prethodno i našminkam, neka poveruje da nisam ni skinula šminku posle žurke.

Posle mi kaže drugarica, ako si se uspavala, pusti ga, neka on juri za tobom, a ne ti za njim…što budeš gora prema njemu, on će trčati za tobom.Budi rezervisana i kuliraj, ma koliko da ti je teško.Nemoj da se predaješ. Videćeš, posle, tvoj Slavko će se promeniti, shvatiće da postoji opasnost da te izgubi, i to zbog čega, samo zato što misli da je siguran u toj vezi, da si ti verna žena i da ne mora da  se trudi oko tebe.

A znaš li šta je nasmešnije? Kada sam „pravila“ Stevu, nisam se ni setila ostalih žena na Fejsbuku. Ja ga napravila da mi osveži vezu, a onda saznam da su žene UUUUŽAS! Jao, šta mu rade – spopadaju ga , nude mu se, katastrofa jedna.To mi uopšte nije palo na pamet kada sam smišljala lik. Ali, može da bude jako zabavno. Pogotovo kada smo, ja ili neka od nas šest, upućenih u Stevin lik i delo, raspoložene za šalu. Neke od zainteresovanih ne odustaju, i pored njegove hladnoće i suzdržanosti. A neke, moje prijateljice, hoće da mi ga otmu, iako vide da je sa mnom u nekoj „priči“.

Dobro, znam ja ,da je neko drugi, on bi me zbog ovog Steve ostavio, ali nije takav moj Slavče. On se probudi samo kada se pojavi neko kome se svidjam. I tada čini sve da me zadrži. Kupuje mi cveće, iako uvek pogreši boju ruža koju volim(e, Stevi se to nikada nije desilo, vidi moj zid),  pravi planove za izlaske, svirka, pozorište i tako to,ma, ne odvaja se od mene dok oseća da sam nečiji plen, da se neko s nekim namerama vrti oko mene. Poslednji put, sprijateljio se sa mojim kolegom koji bi mi se uvek našao kada mi zatreba muška ruka, suptilno mi se udvarajući sve vreme.

Ne znam još koliko ću držati Stevicu u životu.Za sada, nek mi je živ, zdrav i lep, ispunjava svoju funkciju baš kako što sam i zamislila. Moj Slavče dugo nije bio ovakav i sve se nešto mislim, zahvaljujući postojanju Stevice na mom fejs profilu, naša ljubav ponovo cveta.

Za druge žene, živa nisam. Sve više njih mu se nudi.

