Osmeh za poneti, od suza iscedjenih iz onoga što boli

Imam, u nekoj fioci svoje duše, osmeh koji ume da uguši suzu pre nego ona i  krene. Pa se čini, taj osmeh, ko oblak golem,  lagan i nepregledan. Ko da nije , taj osmeh, izazvan  bolom žešćim od hiljadu gradi, iscedjenim iz onih osušenih suza pre nego su i potekle.

A uvek znam tačan pravac. Nepogrešiv.

1349825389jvnca

Svejedno, nikuda još nisam stigla. Pa me i dalje zovu putevi, kojima nikako da krenem. Prepuni prepona, koje nikako da preskočim. Pa i dalje tapkam u mestu.

Čini mi se, ponekad, da umem sve. I da sve želim.

Da letim i da skačem, uvis, visoko. I da pevam i od slomljenog trna napravim ružin cvet. Da ronim ispod nečijih želja koje onda postanu java.

Gušim nečiji nemir. Krpim pocepne snove.Dlanom na nečijem čelu odagnam vatru, damar, nespokoj.Paniku. Haos. Vratim vedrinu. Mir, smiraj, spokoj.

Ja umem, ali zaista umem, i nije fol i nije laž

– da zaustavim kišu, u nevreme

– da vratim grom u oblake

– da dozovem sneg pre Mitrovdana, kad mi se hoće

–  da probudim sunce pre Božića

– da ofarbam nebo duginim bojama, i bez kiše

– i sve ostale čarolije koje se mogu zamisliti… i koje se mogu dobrom voljom i lepom željom dozvati

Dovoljno je samo da mi veruješ. Da naučiš, ko ja, da sanjaš.

I tvoje će suze usahnuti onda kada ti budeš htela, nezavisno od toga šta je razlog za plakanje.

I znaćeš, kao i ja, da je osmeh jedini lek za svaku tvoju moru i brigu i tugu i bol.

I nećeš im više dati, da ti zamrače pogled. I uvek ćeš, ko svaka žena od želja, birati put koji prolazi ispod duge.

I kad ne pada kiša.

I bez sunca na horizontu.

 

fotografija je bila ovde

20 thoughts on “Osmeh za poneti, od suza iscedjenih iz onoga što boli

  1. Sad ću da kasnim na autobus, ali za jedan ovakav tekst i to vredi. Negoslava, draga, šta bih ti rekla, nego divno, divno – i to jesi ti i još mnogo više od toga. Negoslava, negoslavlje, nežnost u rukama i snaga u delima… 🙂

    Draga ženo, ja te jednostavno iz dubine duše poštujem i volim 🙂

Оставите одговор

