Jednoga dana, kad ti se ostvare sve želje

Jednoga dana, kada uspeš da ostvariš svoje želje, velike, životno važne i one malecke, toliko male da su beznačajne i tebi samom, javi mi. Hoću da znam da poznajem nekoga iz bajke u kjojoj se snovi ostvaruju. I još, hoću da znam kako je , to, kad ti se ostvare želje i snovi.

file631318816303 file631318816303

Na primer, da li i dalje umeš da želiš i sanjaš.

I da li si onda srećniji nego što si nekada bio.

Onda, kada si imao snove i stremio ka nečem, ka nečem, kao cilju, ideji, zamisli, samom snu.

Na primer, da li i onda umeš da plačeš i da se raduješ sitnicama?

Da li ostaješ dobar ili postaješ ohol i zao?

Da li i dalje kažeš dobar vam dan ili prodješ glave okrenute u stranu?

Da li i dalje  ponekad poželiš da prodješ ispod duge?

Da li se kriješ od sunca? Da li šetaš po kiši?

Imaš li vremena za druge?

Šta, onda, čitaš? I kakve pesme pevaš?

Čemu se raduješ i šta uspeva da te veseli? Koga voliš? Šta ne voliš? Ko te voli? Sme li neko da te ne voli?

***

Jednoga dana, kada ti se ostvare želje, sa kakvim ćeš mislima u san da krećeš i kome ćeš se moliti i za šta ćeš se i za koga moliti… ti, budući čovek bez želja i bez snova?

fotografija- odavde

24 мишљења на „Jednoga dana, kad ti se ostvare sve želje

  1. Žao mi je da sam zaboravila ko je rekao; Treba želeti, sanjati, mnogo da bi ti se ostvarilo, da bi dobio dovoljno! Ali, nikad se ne ostvare ni svi snovi ni sve želje, jer uvek nailaze nove. No, mene to nikad nije demoralisalo, jer uvek, „iza ugla“, eto nove želje ili sna. Samo treba i želeti i sanjati. Baš si lepo ovo sročila Neg 😉

  2. Meni ovo tako miriše na Miku Antića. I zato volim. I zato bih čitao po milion puta. Mnogo si ovo dobro napisala. Mota mi se nešto na temu ostvarenja snova. Jedan mi se nedavno ostvario. Ustvari, lagano mi se ostvaruju neki stari skoro kao i ja. I da ne dužim – Negoslava, bravo!

  3. Čini mi se da je približno ovako rekao Ivo Andrić: „U životu smo tužni ili kad nam se želje ostvare ili kad nam se želje ne ostvare.“

    Mislim da smo malo pobrkali lončiće – želje i snovi su jedno, a dobar životni program drugo… Upravo počinjem jedan tekst na tu temu, bar sebi da probam da razjasnim…

  4. Prije sam cini mi se imala vise snova, planova… Sad nekako slabije. A najljepse mi je kad se desi nesto lijepo, bez prethodnih razmisljanja ili ocekivanja. Sad mi je najbitnije da me zdravlje posluzi sto duze, a sve ostalo ce doci samo po sebi 🙂 .

  5. Meni se nedavno ostvarila jedna, velika, zelja. Ona na koju nisam mogla mnogo da uticem, a koju sam mnogo iscekivala i trazila i zelela. Od kako se ta zelja ostvarila, mnogo toga se promenilo. I dalje imam zelje i snove, a i one se polako ostvaruju. Te nove zelje i snovi su one na koje mogu da uticem, koje mogu i sama da ostvarim, i sada neustrasivo grabim ka njima. Da, promenila sam se – naucila sam da verujem u sebe, i naucila sam da se borim za sebe, a moja prva zelja, ona ostvarena, od koje je sve i krenulo, je tu da me podrzi (eto, toliko mi je pomoci od njega potrebno).

  6. obične priče

    Jutros,poželela sam bratu da mu se ostvare želje za rođendan.Njegov odgovor je bio da bi bio zadovoljan,da mu se ostvare bar prvih deset.
    🙂
    Šta ,misliš kakve su svima šanse,jer po kineskom horoskopu sledeća godina je godina konja….

Оставите одговор

