Ne mogu ti ništa osim srca dati, a i njega… ne smem da ti dam

Ja  nisam iz ove stvarnosti koju ne razumem, nit znam njene strane sveta i koordinate  puta kojim koračam.

Nisam skovan za ovo  vreme i nikada neću razumeti jezike kojim govore oni na vrhu, za koje pričaju da su uspeli.

Kao što i sam znam da mi nije mesto na ovom dnu, kojim bauljam tražeći bar senku svetlosti da mi označi … uspon.

Penjem se, znam da se penjem i u tom mraku, al korak mi je prekratak da bih preskočio provalju. I veće su šanse da se nadjem u njoj, nego da kročim preko…

I korak mi je, zato, umoran. Ponekad pre i nego krenem… tamo gde nikad neću stići.

Sigurno su dobre vile ne mom rodjenju zaspale, pa mi je zlica iskrivila puteve i projektovala im veliku kosinu. Koja zaustavlja uspon, padom koji te mami.

Pa sam zato već umoran.

Od budjenja, od budnosti, od sna. Od koraka, od uspona, od padova. Od traženja, nenalaženja, nesnalaženja…

Ne mogu ti ništa osim srca dati, a i njega … ne smem da ti dam.

Jer, bojim se da će onda, ona zla vila s moga rodjenja, umešati svoje prste i u tvoju sudbinu. I da će i tvoj put postati samo beskrajni uspon, sa  čije  kosine je izvesniji pad nego da ćeš se popeti.

20 мишљења на „Ne mogu ti ništa osim srca dati, a i njega… ne smem da ti dam

  1. Rada72

    „Ne mogu ti ništa osim srca dati, a i njega … ne smem da ti dam.

    Jer, bojim se da će onda, ona zla vila s moga rodjenja, umešati svoje prste i u tvoju sudbinu. I da će i tvoj put postati samo beskrajni uspon, sa čije kosine je izvesniji pad nego da ćeš se popeti.“

    Neco draga, šta mi uradi ove noći..od ovoga može da se mre..boli, boli mnogo..ili sam ja nešto tužna ovih dana..ko zna..

  2. Lepota pada je u ustajanju !
    Nakon sto sam preživela pad s vrha Brezovice , ne vidim više lepotu u usponu 🙂
    Ali padala ili pela se, ti uvek i u svim licima, pišeš prelepo ! Radujem ti se!

  3. ma ne, ne,ne… to je neki nesporazum ! grska je ogromna iz straha ne dati srce nekome ! ne postoji kletva gora od one koju sam sebi nametnes… a nemas razloga za takav cin ! nego treba izabrati neki veliki cilj pred sobom (ali paziti dobro da bude zdravo veliki – da se isplati posao uopste pocinjati…) i naumiti u cemu zelis uspeti – onda zapnes svim srcem i voljom i snagom…. i ne razmisljas o preprekama… to je isprobani recept na temu kako uraditi nesto sto zaista zelis…. i da ti sestra nesto kaze: ne brojis padove ! jok ! dignes se, obrises kolena i ides dalje…. nema te prepeke koja bi bila nesavladiva ako si ti zaista naumio da je predjes….
    a brojanje, to dodje kad predjes dvedeset-i-neku…. tad sedi pa broj… imaces ves sta brojati… a dotle – samo napred!
    🙂

Оставите одговор

