Dve posvadjane sestre koje se vole, al jedna kupuje ljubav tako što mora da laže

Ja ću ti reći ono što ti želiš da čuješ i ti ćeš me gledati toplo, ganuta lepotom mojih reči i misli i hvala. Saznaćeš o sebi da siiiii – uvek u pravu i da ispravno misliš i da nikad ne grešiš. I porašće tvoj ego za još koji santimetar, i smejaćeš se široko, dok ti se oči cakle i čelo dok ti se mreška od neke neopipljive radosti. Što je tako i što si oduvek i sama znala da je tako . I nikako drugačije.

Ja ću se ljutiti, posle, na sebe samu. I stideću se pred sobom, zbog laži  izrečenih radi kupovine mira. Tvog osmeha. Sjaja u oku. Tišine.

I biće mi gorko u grlu zbog izgovorenih laži i mučno u stomaku koji ne ume da ih svari. I biću ljuta na sebe samu mnogo duže nego ti na mene, sve ovo vreme od kad sam pokušala da budem samo iskrena i da ti istinu kažem.

I neću biti mirna. Ni srećna, nit sebi imalo draga.

Ali, kada se pomirimo, opet, bar sebi sam se zaklela, lagaću sve dok ti tako želiš. I tako ćeš uvek samo ti biti u pravu.

 

18 thoughts on “Dve posvadjane sestre koje se vole, al jedna kupuje ljubav tako što mora da laže

  1. Ja ovde vidim obostranu ljubav. Ova možda popušta, a druga verovatno isto čini samo u nekim drugim stvarima. Međutim, ne pričaju u isti glas hehe, tako da je druga, čini mi se, malo u zapećku baš zato što dominira. Lepa priča.

  2. Kršim li ja neku blogersku etiku ako te pitam imaš li ti sestru ili nemaš? Ja imam brata, i isto mu uvijek puštam da bude u pravu, a kad se usprotivim, ko od šale napravi od mene budalu, luđakinju, glupaču, histerušu ili nešto slično. A jako, jako ga volim, i on mene, s godinama sve više.
    Inače, tekst ti je odličan, ovo sam komentirala temu mimo svog običaja 😦

    1. Hvala ti na tome što si izdvojila vreme da potvrdiš ono što tekst kazuje. Nažalost, nemam sestru, bar ne takvu kojoj bih sve oprostila. Imam neke, iako daleki rod volim ih jakojako, a kada nas pitaju kako smo rod, mi počnemo ovako – moja baba i njena baba su- dve babe.

  3. Rada72

    “ Ja ću ti reći ono što ti želiš da čuješ i ti ćeš me gledati toplo, ganuta lepotom mojih reči i misli i hvala. Saznaćeš o sebi da siiiii – uvek u pravu i da ispravno misliš i da nikad ne grešiš. “

    – Takav je nekako i moj odnos sa sestrom..ali se volimo, i to mnogo 🙂

  4. Najpre me naslov nasmejao, a onda istina u postu rastužila. Ali mislim da i ona zna šta je istina, samo si joj ti jedina koja joj daje ono što joj nedostaje. Jer si njena.

  5. Dragana

    „Ja ću se ljutiti, posle, na sebe samu. I stideću se pred sobom, zbog laži izrečenih radi kupovine mira. Tvog osmeha. Sjaja u oku. Tišine.“

    Uvek jednom/јеdnoj pripadne ova uloga.

Оставите одговор

