I da ti ispevam pesmu, ti ne bi znao da je za tebe

Kada bih sada sela da ti napišem pesmu, onako, u stihovima koji se nižu, po meri osećanja u meni, da li bi to bila pesma koja se peva il ona kojom se tuži?

Vetar je stao i neke ptice u letu odlaze svojim putem prirodom zacrtanim, a one i ne znaju da će se ovde, onda kad dodje vreme, opet i opet vratiti. I tako, dok su žive.

A tako glasno kuca sat, da ga iz druge sobe čujem. Dok naviknem na novi zvuk… posle će biti, kao i da ga nema.

Na tren skrenuta pažnja, zvukom tog sata koji nemilice ot-ku-ca-va, pa mi se čini ko da svemir kruži oko njega i broji mu minute, vraća me na pesmu kojom se bavim. Iako je još nema. I ne znam da l’ će je biti. Ni da l’ će se zvati pesma.

No, kada bih samo rešila da napišem tu, pesmu za koju ne znam da li će moći da se peva, morala bih da znam mnogo više o tebi. Na primer, koje je tvoje pravo lice?  I kojom stranom ulice ideš kad ti se plače. Iiiiiii… imaš li, uopšte, pojma o tome gde si, sa kime biješ bitke i kome rušiš snove. I zašto si prestao da preskačeš po dve stepenice, da dižeš teret teži od sebe sama i da se smeješ kad nećeš suzi da daš da krene.

Kada bih sada mogla, ko što ne mogu i neću, jer nisi me ničim zadužio i znaš da nisi zaslužio, jer nisi me voleo i nikad me nisi mazio, i kad sam se slomljena dizala ne retko  si me gazio….

I šta sam ono htela i što mi nestaju reči…

Ah, da, kada bih ja i sela da ti napišem nešto što bi bar moglo da se pesmom nazove, veruj, bilo bi to samo jedno pitanje, možda čak i u stihu, ne znam, al’ znam da bilo bi kratko i ti ga ne bi razumeo, a mene bi i dalje bolelo, pa i ne vredi, tu pesmu ti nikada neću napisati

Živote

25 мишљења на „I da ti ispevam pesmu, ti ne bi znao da je za tebe

  1. neki ljudi imaju srece, da ih pominju ljudi koji su vredni pomena, pa onda lazno sgrnu i malo patine da su mozda i vredni necega. A sat kao sat, meri nesto a vreme je rastegljiva kategorija. Budi dobro i bez pesme.

Оставите одговор

