Videla nas je njegova žena, kvo ću praim

Jako me zabavlja prelistavanje upita koji su doveli – neke – čitaoce ne-namernike, na ovaj moj blog. Iz njih se mogu videti i brige i obaveze i zadaci našeg čoveka, i   njegova interesovanja  i dešavanja u životu mu, i želje i potrebe, o obaveštenosti, obrazovanju i pismenosti da i ne govorimo.

300115_163507313727942_157588980986442_328680_1564576_n

Maločas mi pade u oči – videla nas je njegova žena, a odmah ispod toga – vratiti se nekom i – gatanje, kako da vratim muža. Ne znam kvo da praim, ću se obradujem. Seoski sokaci, da li mi je navraćano… A ja, sa sjajem u očima i srcem punim nade.  Gospodin i njegove žene.

Pismo za moju bivšu.

Puno je tuge ispod.

 

Samo ti znaš.

Strepnja i strah.

Saću  vi ja reknem.

Ciganka što gata.

Koliko je ljubav sigurna.

Šapuće mi kako će da me mazi.

Kako prepoznati onog ko sedi na dve stolice.

Salep afrodizijak.

Priča vetar.

Vlažno lice.

Tuga dok spavam.

Kad utihnu osećanja za tobom.

Ljubav ćutanjem.

Raskid, pa onda udaja.

Da ne postanem njen.

Kako vratiti zlo.

Pogled ispod suknje.

Samo mogu suze.

Kakav odgovor je ćutanje.

Ponekad ne postojim, nema me.

Sve je manje dobrog života.

Drhtave ruke

Briga me za sve druge.

Ja i samo ja i opet ja.

Idi, pogledaj ponovo ruze, shvatices da je tvoja jednistvena na svetu. Vrati se onda da mi kazes zbogom, a ja cu ti pokloniti jednu tajnu.

Sad kad znam da sam covek , tuzniji sam nego za sve ovo vreme dok sam bio lutalica.

 

I bi, skoro pa pesma.

 

 

 

4 мишљења на „Videla nas je njegova žena, kvo ću praim

Оставите одговор

