Šta misliš, dokle ćeš stići ako sad nekud kreneš

Skupi na dlanu titrave kapi iz obećane kiše koje nema. Zažmuri,  stisni dlan u pesnicu i dozvoli kapima da se stope u suzu. Vidljivu samo tebi.

I ne daj, suzi, da sklizne sa tvoga dlana, kad pesnicu razapneš , pa izmedju otvorenih prstiju samo mali oblak poleti.

To tvoja duša nebu daruje krike čiji se uzdasi nevino radjaju iz one boli koju potiskuješ, naizgled vešto. Jesi li koga prevario, osmehom od laži koji ti titra medju obrazima?

Leto je. I njegovih pedeset  u hladu. Jezero suza da ispari dovoljno, a da neće samo ta, jedna. Iz oka tvoga iskapala na dlan, mesto zamišljene kiše koju obećava radio.

Obećao si sebi da nećeš ni sa kim deliti tu bol, koja nema ni razlog, ni ime. Koja je samo greh tvog uma, prema tebi. Prema tvom srcu, koje ne oseća ništa. Koje želi da se u kamen pretvori. U grumen nečega što može pod ovim suncem da se istopi, pa da oteče. I onda da ga nema.

733790_4498583749423_2068442101_n

I obećao si sebi, tugu nikom da ne kazuješ. Pa da ispari  sama, ko ona suza iz oka, sa dlana, zatitrala izmedju tvojih drhtavih prstiju. Pa da kane na vatru i više da je nema.

Ruku pruženih, napred, sapet nogama ukopanim u mestu, zalud zagrljaj sanjaš.

Medj  njenim rukama, za tebe nema mesta.

Šta misliš, dokle ćeš stići ako sad nekud kreneš?

18 мишљења на „Šta misliš, dokle ćeš stići ako sad nekud kreneš

  1. Znaš, zadala sam sebi zadatak da nekih desetak dana ne izlazim na blog, čisto da se uželim, da ne skliznem u rutinu čitanja (to, uostalom, ne bi bilo fer ni prema vama koji čitate mene). I večeras, ukravši malo vremena od same sebe i gomile posla i problema, iščitah tvoje poslednje postove. Šta se desilo? I ranije sam dolazila ovde i dobijala ono nešto, ali je sada to nešto još kvalitetnije i bolje. Osveženje si, znaš! 🙂

    1. Iskreno, sam sam pustila neku muziku, na koju sam reagovala ovako. Danima sam ćutala, možda se i nakupilo nešto u meni, pa je htelo napolje. Nekako, ovo ne mogu uvek, nego samo u nekom drugačijem, ne svakodnevnom, rasploženju.Hvala ti.

Оставите одговор

