Blogeri se igraju – br 1

Moj drug Oblogovan, kojeg od milje zovem Blogi, a ime mu sa svim ovim nema veze, poslao mi je obaveštenje da sam, kao najbolji bloger tek minulog dana, dobila nagradu od milion dolara, koju bi valjalo da podelim na 12 jednakih delova, od kojih  najveći zadržavam za sebe, a preostale polovine uplatim na račune omiljenih mi blogera komšija.

Ne ide, laganje mi nije uža specijalost.

U stvari, reč je o tome da me je nominovao za Liebster nagradu, ali nemojte da mi čestitate još, dok vam ne objasnim da je reč o nekoj vrsti blogerskog spomenara i da imam nekoliko zadataka koje bi trebalo da posle ovolikog pričanija krenem da rešavam. Čeka me duga noć jer, mada još nisam dobila zvanišno izvešće, videla sam kod komšije mi novinternet1987 da me je i on nominovao za isto, što znači da imam dotičnu nagradu puta dva i iste zadatke na različite teme, takodje puta dva.

  1. odabrani blogeri i blogerke bi trebalo da  odogovore na 11 pitanja koja im je postavila osoba koja ih je nominovala
  2. odabrati 11 blogera/blogerki koji imaju ispod 200 pratilaca i označiti ih
  3. obavestiti ih da su nominovani
  4. ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala
  5. napisati 11 činjenica o sebi

Pa, da krenem redom, kako i dolikuje ozbiljnom svetu u kojem , držim, da spadam. Koje i vama želim.

Pitanja za nominovane (uz izbor, poželjno je i obrazloženje):

1. Poezija ili proza?

Uh, dje me nadje. Zavisi od – godišnjeg dob, broja crvenih krvnih zrnaca, atmosferskog pritiska, količine zagadjenosti u vazduhu i milion drugih razloga. Uglavnom, najpre je to bila poezija – moj zemljak zaplanjski i Nišlija, B. Miljković ( Uzalud je budim) Majakovski, Mika, Tin Ujević, Dis… Pa posle, proza, onako lepa, po mogućnosti s hepiendom u reprizama,pa Dostojevski, pa popularna psihologija, ali, ne stidim se da kažem, i ljubavni vikend romani u pauzama izmedju dve lekcije,  pa Andrić, ponekad beletristika, Kundera, ma…

2. Papir ili ekran?

Belilo ekrana za mene više nema cene. Više od 25 godina papir mi je bio osnovno sredstvo za rad, a od kako se upoznasmo kompjuter i ja, ljubav na prvi pogled osta zauvek.

3. Komentar ili lajk?

Komentar. Njime se kaže sve, lajk je samo forma i često blef.

4. Tuga ili smeh?

Ma nemoj!? Smeh i kada sam tužna!

5. Sećanje ili mašta?

Mašta. Ona nikada ne može da zaboli, rastuži, rasplače…

6. Blog ili stvarnost?

I jedno i drugo. Blog postade – važan – deo moje stvarnosti, bez kojeg ne bih bila kompletna, kada bi ga sada ukinuli.

7. Ljubav ili novac?

Ma nemoj, opet!? Dajem sve pare ovog sveta za gram iskrene ljubavi.

8. Radio/TV ili novine/internet?

Internet, van svake konkurencije. Novine su bile 25 godina moj leba, moj prozor u svet i moja slatka mora. Dosta je bilo!

9. Isključuješ li sijalicu kada nisi u prostoriji?

Pripadam generaciji koju su učili da struja MORA da se štedi. Ponekad ili svuda rasipam, ali kod struje sam – Kir Janja.

10. Smatraš li da je čipovanje ljudi dobra ideja?

Pošast velikog brata. Zlo. Zločin.

11. Šta ne voliš da jedeš?

Maslinke ( maslinovo ulje obožavam), kačkavalj, senf i pljeskavice iz prljavih ruku prodavačica.

Biram 11 blogera/blogerki koji ,ne znam dal imaju manje od dve stotine pratilaca, niti koliko imaju, ali je svaki pratilac vredan za 200.

1.ipokeva

2. Rada72

3.malaprge

4.crvenoiplavo

5, kakojecakaže

6. lugar

7.obične priče

8.vesnadrazan

9. Stanimir Trifunovic

10. Branislav Bojčić

11. Berislav Blagojevic

11 činjenica o sebi...

1. Visoka 179 cm

2.rodjena na selu

3. krštena sedam dana po rodjenju

4. nisam pošla ranije u školu, jer nije bilo mesta

5. bolje mi išle društvene nauke, a završila prirodni smer gimnazije

6. više volim da idem peške, nego da vozim auto

7. majstor za kvarenje svake vrste tehnike

8. pošto sam polomila displej notbuka, na red došao i fotoaparat

9. celog života, il gladna il debela

10.ume da veze, šije, plete, hekla, kuva, pere, mesi,pegla, piše,kopa, rilja, al ne ume da žanje i da se sama isfrizira

11.sanja

Pitanja za nominovane

1. Šta biste promenili u svom životu kada biste se ponovo rodili

2. Gde i kako vidite sebe za deset godina

3.Kome biste dali bubreg.

4.Ko bi vama dao bubreg.

5. Koje ste obećanje sebi dali , i znate da ćete ga ispuniti.

6. Šta vas ljuti ovih dana.

7. Šta vas rastužuje ovih dana.

8.Šta vas veseli ovih dana

9. Da li biste svog roditelja smestili u starački dom.

10. Da li biste se na svoje dete naljutili, ako vas smesti u starački dom.

11.Koje pitanje vam je najviše zasmetalo.

Ajmo sad na drugu turu

30 мишљења на „Blogeri se igraju – br 1

  1. Повратни пинг: Blog igrica, opet – The Versatile Blogger Award – NEGOSLAVLJE

  2. 1. Šta biste promenili u svom životu kada biste se ponovo rodili
    Не бих се стручно бавио човеком као предметом рада!

    2. Gde i kako vidite sebe za deset godina
    Ближе планинском пропланку, неком…

    3.Kome biste dali bubreg.
    Тешко питање… Знам за кога не бих имао дилему…

    4.Ko bi vama dao bubreg.
    Ближњи

    5. Koje ste obećanje sebi dali , i znate da ćete ga ispuniti.
    ..Да нећу давати обећања

    6. Šta vas ljuti ovih dana.
    Не могу да нађем нигде шабачки АБТ јогурт

    7. Šta vas rastužuje ovih dana.
    Завршетак годишњег одмора

    8.Šta vas veseli ovih dana
    Задовољство своје деце

    9. Da li biste svog roditelja smestili u starački dom.
    Не

    10. Da li biste se na svoje dete naljutili, ako vas smesti u starački dom.
    Не

    11.Koje pitanje vam je najviše zasmetalo.
    Треће.

  3. Draga Negoslava, hvala ti na nominaciji. To što je to baš danas, tj. ima neku posebnu simboliku, za mene lično – možda jednom i završi u nekoj priči. Složila bih se sa mišljenjem dragih kolega blogera da nagrada jeste tvoja već, jer davno ti rekoh – ti jesi pravi lek i neko ko divno neguje svojim rečima, pričama, komentarima, brigom, radošću. Dobri duh blogera. 🙂
    E, sad koliko sam shvatila – ja uz kratak uvod odgovorim na tvoja pitanja i dam listu 11 blogera po mom izboru a da na listi nisi ti jer si me ti nominovala. Ok. Samo ne znam kako da ih obeležim… Ali objaviću ja kasnije listu i kod tebe, pa će valjda negde videti. 😀

  4. Повратни пинг: Nominacije za Liebster nagradu | Vesna Ćuro-Tomić

  5. Повратни пинг: Blog prozivka po Negoslavi | Sluh Za Duh

  6. Alegra

    Ako iko treba da uzme nagradu za blogovanje, onda ste po mom misljenju to Negoslava upravo Vi. Vidi se koliko ljubavi posvecujete tome, kao i po tome sto cenite svoje citaoce.

    S postovanjem i zeljom da osvojite nagradu
    Srdacno Vas pozdravljam

    1. Hvala Vam na lepim rečima i željama, ali ja mislim da je ovo samo igra u kojoj je nagrada upravo nominovanje. I pošto sam za nepunih 12 sati noinovana tri puta, mislim da mi je nagrada sasvim dosta. Pa sam zamolila da me više ne nagradjuju.
      Srdačno Vas pozdravljam i još jednom hvala.

  7. Opet ja 😦
    ja ovdje stavljam prijedloge svojih 11 blogera, jer ne znam gdje bih drugdje, jer ne znam hoće li mi kasnije raditi internet, jer ne želim zakasniti… Molim te, ako što treba, obavi za mene ili me posebno upozori. (Pozivam se na svoju poodmaklu dob… uh, ne, čak i u šali ružno zvuči)
    Npr. ja nemam pojma koliko imaju pratilaca ni jesu li već sudjelovali. Vidim da na tvojoj listi nema LaBilne, to je sigurno zbog neke takve formalnosti, ja je stavljam, pa mi reci ako ne može.
    MOJA LISTA:
    1. LaBILna
    2. Wojczek
    3. Litero
    4. Six Glasses of Water
    5. Aleksandranm
    6.Tanjatg
    7. Tangolina
    8. Tanjatau
    9. Nekidrugisvet
    10. Arrow3
    11. Tamoiovde (ali fali mi još bar tri mjesta)

    1. Hej, slatka – ako kaniš da ispoštuješ red, onda bi trebalo da to bude tvoj poseban post, dakle na tvom blogu. Ja sam to radila ovako – sledila sam redosled mog prethodnika, dakle samo prati moje pisanije i sve će biti ok. Iskopirala sam pitanja, pa onda ispod njih ubacivala odgovore. Ova prozivka na mom blogu se ne važi, tu se oni neće videti, a i trebalo bi sama da im javiš.

    2. Uh, koliko pitanja, a ja ih previdela – to za br pratilaca je foralnost, vidi da ga niko ne poštuje. Ja Labilnu nisam stavila jer sam videla da su je neki drugi stavili. Dakle, ne žuri, sve ovo šti kod mene postavila sažmi kad stigneš u svoj blog post, meni nije teško, ali onda to nisi ti.

  8. Negoslava, zar si tako visoka? Ja sam te zamišljala nižom, oblom (ne debelom), prsatom, lijepom, sa svijetlim očima i širokim osmijehom, tip ala Jadranka Stojaković, ako je se sjećaš iz doba Yu.

    1. Jesam. Nisam obla, al me ima – znaš ono, lepapadebela, hehe, e to sam ti ja, bar trenutno, mada oduvek krupna. Široki osmeh da, al tamne oči i tamna kosa. Nekako, ne kao Jadranka, neki me uporedjuju – al ću ti to reći na pvt, jer preteruju,

  9. Ja sebe predlažem za pobjednika glupih pitanja. Npr. jel svaki put skrolam gore-dolje kad odgovaram na pitanja?
    VAŽNO PITANJE: KAKO SE OZNAČE ODABRANI BLOGERI?
    Ali, na stranu tehnika. Dirnuta sam i uzbuđena što sam se našla na tvom popisu od 11! Također, sad po drugi put čujem od nekog blogera da mu je draži komentar nego lajk, pa mi je drago, jer sam shvatila da i ja na lajk osjetim lagano razočaranje a komentar me razveseli i prije nego što ga pročitam. Sad opet moram gore da vidim pravila. Iz prethodnih komentara shvatila sam kad predlažemo drugih 11 (osim tebe) i kad odgovaramo na zadana pitanja, ali ne znam kad ono o sebi… Uh, nemoj se pokajati što si me nominirala!
    Evo:
    1. rodila bih se lijepa i samopouzdana ( i s nekoliko rezervnih bubrega, vidi niže);
    2. pitanje koje me rastužuje, iako pijem antidepresive; za deset godina imat ću 68 i u tome je jedino utješno što je (valjda) bolje biti živ nego mrtav i što ću sa 68 misliti da nisam stara, kao što sad mislim s 58, pa se još uvijek refleksno dižem u tramvaju svim ženama starijim od sebe, a to je negdje oko 45-50:
    3. bratu (ima samo jedan), svojoj djeci, mužu, nećacima, šogorici i… ma bit će to kao kad u mašti djelim dobitak na lotu, pa neću dalje; dodatak odgovoru na prvo pitanje: rodila bih se s nekoliko rezervnih bubrega (vidi gore); pa da, dala bih i svom psu, kad bi se moglo;
    4. moja djeca (ali ne bih uzela)
    5. ima ih puno, sve sam ih ispunila, a koja još traju, znam da neću prekršiti: neću ponovno početi pušiti, neću se javiti jednoj osobi koja to ne zaslužuje iako za njom patim, neću jesti više od jednog kolača na dan ni uz njega popiti više od dvije čaše crnog vina (to mi je glavna poslastica, i to natašte: crno vino, kolač i nekoliko oraha… mmm, poslije toga ručak, tako je fino da sam počela povećavati dozu, pa se čudim što sam se počela debljati,
    6. nepravda, kukavičluk, licemjerje, potkupljivost, što se svi prave ludi, misle svoje i šute, samo budala kaže, pa ostane budala; što su ljudi tako jadni da se prodaju za sitnu lovu; što ne razumiju da bi nam svima bilo bolje da većina nije takva; uh, na ovo pitanje mogla bih nizati danima… valjda nisam mizantrop?
    7. ništa, pomalo muž, dalek je, dalek, a kad krenem za njim, nađem se nigdje;
    8. što sam na moru, što si me uvrstila u ovu listu; što sam odnijela pobjedu protiv jednog pokvarenog majstora, koji dila s Upraviteljem koji održava stanove, prijavila sam ga Sudu časti, samo što mi se nije smijao kad sam rekla da ću to učiniti, a jučer je bome skrušeno nudio nagodbu; ljudi, uvijek reagirajte na ružne postupke, mala gruda pokreće lavine! (Patetično, znam, ali neka.)
    9.bilo je tako da smo moj Cobra i ja i tatu i mamu zadnje dane života smjestili u dom – prvo tatu, mama nije mogla s njim sama (rak pluća koji se, srećom, proširio na mozak, nije ga boljelo, ali ništa nije mogao sam), godinu kasnije mamu, kad je počela pljuvati smjesu boje crne kave… I nismo bili uz njih kad su umrli. Tištat će me to zauvijek, kaže moj prijatelj Slaven, svi imamo svoje demone, a to su tvoji, tu se ne može ništa. Ljudi, ne stavljajte roditelje u dom i budite nuz njih na kraju – strašno je umrijeti sam, osjećam to kad sam već iskusila.
    10. Voljela bih da ne, ali tko zna što je u mozgu starca kojega dijete smješta u dom. Ako je to crta koja se podvlači pod život… uh, strašno!
    11. Pitanje pod brojem 2, i to zato što sam se preplašila: zašto nemam perspektivu, kad svi kažu da godine nisu važne 🙂

  10. obične priče

    Ja ću napisati odgovore,mada mi je teško da drugim blogerima predlažem isto,pomalo sam skeptična da bi bili raspoloženi, ali drago mi je da se igramo….
    1.Veovatno posao, a možda ne bih živela tu gde sam…
    2.Joj za 10.god,da li ću biti živa,ili ko zna samo da bude ničeg lošeg…
    3.Moji bubrezi i nisu nešto,ali sigurno detetu,ili mlađoj osobi do 6o godina,to je u redu,zar ne?
    4.Pa ne znam,razočarana sam mnogo ,i mislim da nisam nikom toliko bitna…
    5.Eh, imam ja tih obećanja dosta ,obogatila bih se,ali….recimo večernje šetnje
    6.-7.Laž i brutalnost
    8.Moja deca me uveseljavaju
    9.Ne bih ,platila bih im putovanje da imam mogućnosti….
    10.Ne bih se ljutila na svoju decu..
    11Pitanje broj 4.
    ….

  11. Rada72

    Да ли могу током дана да одговорим на питања? И шта онда радим, предлажем неке друге блогере или..тај део не разумем..

    1. Kad ti poželiš. Pratiš ovo
      odabrani blogeri i blogerke bi trebali odogovoriti na 11 pitanja koja im je postavila osoba koja ih je nominovala
      odabrati 11 blogera/blogerki koji imaju ispod 200 pratilaca i označiti ih
      obavjestiti ih da su nominovani
      ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala
      napisati 11 činjenica o sebi

      i sve će biti u redu.
      Uostalom, idi za mojim primerom, ko što sam ja za Blogijevim.

Оставите одговор

