Motivi iz Zaplanja – željka na putu i lepota u oku

– Volite li onu boju zelenog, s prelaska proleća u leto? Dodjite u Zaplanje –  gde god da pogledate, oči vam se ispune lepotom!

 

Opet sam fotografisala, ovoga puta više iz auta, lepotu mog rodnog Zaplanja. Isti predeli, iznova fotografisani, bar se meni čini, imaju neku posebnu čar, dok leto smenjuje proleće i ona jarka zelena dobija najlepše svoje tonove.

013

Motiv, već vidjen. Ali ne u ovom intenzitetu boja – najlepša tamnozelena, u sumrak. Fotografisano sinoć,iz perpektive kreveta na rasklapanje – šteta što su noći hladne, baš hladne, pa se ne može konačiti napolju.

020 025 019 027 029 030 034 035 038Prepodne je dušu dalo za fotografisanje – sunce mi je bilo iza ledja, pa na skoro svim fotografijama nema odsjaja niti mog lika u staklu. A pogled – božanstven.

068 069 092 096 103 094 104 107 111 113 115 119 131Dok sam izlazila iz auta da, sa vidikovca nazvanog Park prirode slikam Mali i Veliki Krčimir i Semče u daljini, pažnju mi je privukla gospodjica kornjača, u našem kraju zvana željka. Najpre je uvukla glavu i noge u svoju oklop, a kada je omirisala da nema opasnosti, pojavila se opet i nastavila svoj lagani hod ka drugoj strani puta. Juče su, tako, jednu zgazili.

Uh, bojim se da ne budem dosadna objavljivanjem slika istih predela u razna godišnja doba. A i nagomilah ih, u nameri da suvišne izbrišem, al mi se ne da. Meni baš ni jedna jedina nije suvišna. A vama?

Једно мишљење на „Motivi iz Zaplanja – željka na putu i lepota u oku

  1. prgavilutak

    Kad neko spomene zavičaj, rodno selo, meni prvo na pameti slika voćnjaka, kao što je i ovde videh. 🙂 imam tu sreću da sam odrasla i živim na selu, pa mogu svakodnevno da uživam u njegovim lepotama i takodje, imam hrpu slika iz različitih doba dana, godine…
    Lepo je to sačuvati, još lepše ovako podeliti 🙂 Hvala.

  2. Баш данас гледах фотографију исте такве корњаче сликане пре пар година у Јелашници…
    Хвала на фотографијама, уживам у њима 🙂

  3. Slike su fantastične! meni je proleće tj onaj prelaz iz zime u proleće najomiljeniji, jer tada primetim kako se priroda budi, a i dalje je tmurnjikavo i prohladno… Kada sam sa istraživačima išao na Grzu, kod Majdanpeka, video sam netaknutu prirodu u punom sjaju… ako nisi bila prođi tuda napravi neku fotku i tamo, ovekoveči 🙂

  4. obične priče

    Nemoj sebe degradirati.Imaš zlatne ruke, samo eto poneko ,kao na primer ja,nametnu se ogromni i možda nerešivi problemi, pa zaćutim i pomislim da je sve bilo bolje nekada davno.Nastavi svoju plemenitu misiju,jer mnogi ne putuju …Puno sreće u svemu. 🙂

Оставите одговор

