JA U PENZIJI, ONA MI GATA ZAPOSLENJE

E, da ti ispričam.

Izlazim ti ja iz socijalnog, taman predala zahtev za penziju, hvala Bogu, doživeh i to, ispunjen taj jedan uslov… kad, presrete me Ciganka. Bela, belaaaaaa ko da je sunce nikad vidlo nije,a za ruku drži detence, još belje, a, koža mu ko mleko.

 

Dam’ daš jednu cigaru, kaže, a kad je poslužih onim mojim, znaš one, ma, ja i ne pušim, nego onako, za paradu, tanke, pa ko da mirišu na mentu i na dušu, ona će meni – E svaka ti čas, kaku si mi cigaru dala, duša mi se otvori, sam’ da znaš, e baš ti fala, ima zat’ cigaru nešto dat’  kažem.

 

Slušaj me dobro kad ima nešto dat’  kažem, ne begaj od mene, sve ću ti pogodim. Ima za nekolko dana da dobiješ vest da si dobila poso. Časan ti reč davam, ako ne bude tako kako sam ti rekla,  tu me pljuni. Smej se ti samo, ima me tražiš dam’ častiš kad ti javu da si dobila poso.

I znaš, znaš, samo još da ti kažem ovo, ti imaš nešto da te boli tu i tu i tuna – pa se udara po butini, ledjima i ramenu… ono, da znaš, stvarno negde tu me ponekad nešto i zaboli.

 

I dat’ kažem, imaš nekogggggg, ma stani bre, samo me poslušaj, ništa ti nema bidne, samo kad ti kažem, imaš nekog na slovo A, il je na slovo M, a možda je i na S. E, taj, na to slovo, taj ti pravio madjije, al ja ću ti sve rasturim. Šta se smeješ, stvarno ti kažem, ima me častiš kad vidiš kako sam ti skinula madjije.

 

A nisam ni skupa, kad t’ kažem, ja uzimam samo dvaes evra,  ako ti sve pogodim, ko sto evra das’  mi dala.Ne begaj, evo, neću ti ništa, kad sama nećeš, šta ću ja.

Negooooo, daj na ovo dete neki dinar, valja se, za zdravlje i za napredicu u kuću da ti bidne i za taj poso, što će dobiješ, da ti krene, časna mi moja reč, kad ti ja kažem.

 

Izvadim neki dinar, dam detetu, šta ću, častih kad se otkačih. Ja, za koji dan i zvanično penzionerka.

21 thoughts on “JA U PENZIJI, ONA MI GATA ZAPOSLENJE

  1. Pitam se, kako ovo ne pročitah, kad vidim da mi na rođendan pisano… 🙂 I, budimo iskreni sa ove distance, pa ko je zaposleniji od tebe, draga naša, koja sve opišeš, zapišeš, napišeš, pratiš… zar to nije posao? 🙂

  2. Samo Spisateljica

    Hahaha, umreh 😀 „da mi daš cigaru, dinar za dete, i sve pogađam za 20 evra“ 😀 inače, imam odavno ideju za neku sličnu priču (samo stil sasvim drugačiji).

    I šta bi na kraju, si dobila taj pos’o? 😀 😀 😀

  3. Постаде она пензионерка, али, стани, полако, можда је Циганка и била у праву. Можда за који дан добије и неки нови посао. Видела јој Циганка, а она не греши… А, можда не добије она посао већ неко њен на А, М, а можда и С што га боли ту и ту и туна… Мало се Циганки побркало, али кад се посложи… 🙂

    Слатко се исмејах. Хвала 🙂

  4. Uh, sve pogađaju 🙂
    Neka je prijateljici sa srećom, a i nama što imamo još oho,ho….svašta se može dogoditi, da ukinu penziju dok mi na red stignemo, ili da žalimo što idemo, jer treba da izdržavamo i decu i unuke.
    Tako moja ujna, ćerki koja zaboga ima malu platu, a ima radnog staža koliko i ja, jer je počela da radi pravo iz srednjoškolske klupe, onomad kupi cipele od 6.200. I nije to, nego je napao i zet, da i njemu kupi neke od 10.000, nije dosta što njihovoj deci sve kupuje…to kad u’vati, ne pušta, samo eto, ja nemam nikoga tako da malo koristim, a nisam ni naučena da to radim, ali zato me ćerke čekaju iza ćoška 🙂

  5. Eeee pa kako tako da otkači „vizionarku“? 😀 hahahahhh Mogla svašta nešto da joj kaže – a ona bezobzirno dala pare detetu i otišla! Ccccc

    Nek ti je prijateljici srećna penzija! Nek je dugooo koristi u zdravlju i zadovoljstvu!

  6. Hajde, neka je sa srecom, ako si ti subjekt price :). Ako nisi i tom u prici neka je sa srecom. Danas je premija stici do penzije, ali ne samo zbog staza i propratnih elemenata iz krsetnice, prosto malo je naucno fantasticno:). A ta sad moze da gata sta hoce.

Оставите одговор

