I ? Koje  ti ja priča ? Kvo će napra’e ?

Ima kuj da priča , al nema kuj da ču’e. Teb’  ti samo edno u pamet i ne’ce prospiš , mogu se k’o birov derem dokle mogu da okam , mož’  i da šapkam , isto mi se vata . Ti , el me ič i ne slušaš , el će ti na edno ulezne i kolko je ulezlo, pobrž na drugo d’izlezne.

Kvo da pra’im s teb’ ?

Eli ti priča da će ni u’vate ? Nesu ni oni više zaulavi pa će doode ovdek po vodicu zabelenu sas mlekce . I  oni se prospaše ,a i vreme je takvo , za svaku mućku ima aparat , sprava , pa č’s posla i može se sve utvrdi . I kolko je mleko a kolko voda u kove i kolko je masno i kvo su krave pasale i dal su pa nešto pasle il su samo u štalu ležale i jele turenu gotovu ‘ranu … ma, sve.

Samo ti tebe jošte toj neje jasno i samo se ti neće maneš od podmitanje , k’ko da su oni mutavi , pa neće utvrde kvo im predavaš .

Manuše se , bre, i Kereinci i Džodžinci , i Kepaci se manuše i  Rovelci i Burilci, od sipuvanje vodu u mleko,  samo moj muž će vara  . Lelke, muko, kude te najdo takvoga zamajanoga ,  sas golemu sveću da sam te tražila, ne bi te našla da si takva zamajotka, konpletno .

Neznam , ono mož ste si nekada i imali vajdu  od varanje  državu , pa misliš da se lesno može sve, al mene mi se nikako ne dava na ništo da varam . Ednu pulku odzem da dignem koju je neki izgubil, da ju uznem , ima platim kuj znaje kolko i kako.

I zatoj , ja nit se za tudjo vatam , niti pa nekuga oću  varam . I znal je toj moj pokojni Tisa, i slušal me , ne mogu da reknem, nikad ne’e urabotil nešto a da znae da ću mu ja zamerim. I išla ni je napredica. U kuću , i sve po red.

A ti, od kako dojdo za teb’ , samo nešto zakrkosuješ i s nekuga se zanosiš kuj će kuga da zamaje, pre’ebe , zavrne.

Pa ti kriv djavol što vi po kuću nazadlak…

