Samo dok spavam , ja nemam želju da krenem tamo gde neću otići (2)

Nema tu šta mnogo da se priča i, čak i da nadjem prigodne reči, to će biti samo privid objašnjenja koje nedostaje za toooo, za to što sam tu gde jesam iako nisam ni planirao ni želeo, a ne tamo gde sam hteo i gde bi, da je pravde trebalo da budem, tamo gde bih sve što je bilo lepo u meni mogao nekom da darujem, sa nekim da podelim, da usrećim nekoga čiji će osmeh i sreća i to primanje lepog usrećiti i mene, pa da nas Bog vidi, ali se nije dalo jer i pored svih sanja, nade se pretvoriše u prah, a ja ostah sam na vetrometini koja i ne bi bila tako bolna da nije hladna i tesna, i pored sve širine kojom se prostire, i pored sveg sunca koje je greje, i tako … ponekad mi neko klupko od gneva zastane u grlu i ne da da pustim glas, a misao se skameni u jednoj reči koju i da mogu ne želim da izgovorim, bar kad sam svestan i smiren, ko sad dok iz grudi iskijavam sav gnev svoje duše , svu gorčinu svojih misli o sebi samom i o svetu koji me neće, o mojoj dobroti nikom potrebnoj i tudjoj dobroti koja mi nedostaje…

Ponekad i ne treba postavljati pitanja , ni drugima, a najmanje sebi, jer će odgovori na njih doći sami, u nekom trenutku kad izmaglica najavljuje novi vedar i sunčan dan ili se prijatno veče ulije u noć, gustu ko kaša od blata koju si zamesio da sakriješ suze , one koje mesecima, godinama, vekovima potiskuješ , pa eksplodiraju kad im se najmanje nadaš, kad te čak ništa ne boli, ne seća i ne peče, pa ti, odgovori koji ti dodju nenadano , ko mlaka prolećna kiša koja meko pada na suvu zemlju, oni ti kazuju , ne objašnjenje koje bi melemom prekrilo ranu što peče, i ne šapat varljive utehe koja samo na tren ublaži bol, nego put, rešenje, nadu … da te na kraju magličaste paučine kroz koju se krećeš parajući je nevoljnim pokretima misli, čežnji i sanja, da te tamo na kraju tog trnja koje ti para stopala, čeka izvesnost da će biti sve što ti pripada…

Najbolja stvar koju duguješ sebi , onda kada ti nemoć veže ruke i oteža korak pa ti se čini da tapkaš u mestu i onda kada zapravo trčiš, najviše što se može učiniti u takvom trenu milionima svetlosnih milja dugom, najbolje što se može i sme, jeste da ćutanjem prekriješ sve svoje misli , sve ono loše što isklijava iz njih, jer pretpostavljam da u tim okolnostima drugačijih, onih što leče i uzdižu i iz mrtvih nema, nego se samo sivilo, magla i paučina redjaju pred očima , pa baš zato i to zaslužuju, to da učutiš, ugušiš u sebi svaki poriv da krikneš i jaukom streseš bar na tren sav teret muke, nelagode, gušenja , stezanja u grudima, u grlu …da ućutiš i daš sebi vremena… za stvaranje sopstvene duge pred očima, i onda kad nema ni kiše ni sunca na kraju, za nebo puno zvezda koje radošću trepere i usred bela dana, za osmeh u očima ničim izazvan, za glas koji će opet radošću da zazvoni bez povoda i namere da tako bude … za neku svoju malu radost , tačkastu sreću na platnu velike tuge, iskričavu nadu da će jednoga dana to platno njom, ipak, biti obojeno…

18 thoughts on “Samo dok spavam , ja nemam želju da krenem tamo gde neću otići (2)

  1. Objediniću moj komentar za oba nastavka 🙂

    „Somewhere over the rainbow
    Way up high there’s a land I heard of once in a lullaby
    Somewhere over the rainbow
    Skies are blue
    And the dreams that you dare to dream
    Really do come true“

    Poznato 🙂

    1. Kršim pravilo ,ono za izbegavanje jedne reči, pa ovoga puta kažem hvala Vama, i onima koji me u prethodnom postu ubediše da ispišem nastavak … a nije im bilo potrebno mnogo truda , priznajem.

  2. …треба све те Твоје „записе“,
    лијепо, објединити и смјестити између корица.
    За инат, онима неинтересантнима, који
    објављују само зато што имају „познанике“ и
    „братију у партију“…
    Па нека се једу и гризу…

Оставите одговор

