U nemogućnosti da spoznam svet koji mene nikada nije razumeo, a nije se ni potrudio da me bar malo shvati, nit da me veže za sebe očinskom brigom ,kako pristoji , spakovaću svoje najdraže igračke koje su mi nedovoljna naknada za propušteno detinjstvo, uprtiti ih s ono malo knjiga vrednih da budu teret na mojim plećima punim ožiljaka, prethodno nažvrljavši par oporih reči opraštanja sa onima koji ostaju i kojima će možda biti dosadno bez mene , jer nemaju koga tako slatko da kinje , bez griže savesti, bez opasnoti od kontraudaraca, ne da bih im objašnjavao šta se to sa mnom zbilo i otkud moja nagla odluka da odem, niti da ih molim za oproštaj što sam bio toliko slab pa im dozvolio da nekažnjeno kidišu na mene , a oni, jadni, nisu znali da se to ne sme , pa im prešlo u naviku …

Nema tog tereta , ovozemaljskog, koji ja ne mogu da po(d)nesem na duši, stisnutoj ko suteska medju stenama, s izlazom kao po pravilu preko neke duboke podzemne vode ili gore, visoko, medju pticama i velikim pocepanim zmajevima izbledelih boja i šara koje su izgubile svoj smisao, ma, neću ni da pominjem ništa o tome kako sam ja i rodjen da budem orao ili soko ,ali sam greškom prirode postao čovek medju grabljivicama čiji sam lako postao plen, jer nemam ni trnje, ni bodlje, ni oštre zube nit kljun, nit kandže, pa da ih zarijem u debelo meso onoga ko me rani u pokušaju da mi izazove jauk il suzu…

Krenuću , neke noći, prohladne kao ova, u tišinu čiji me zov traži , čiji me zvon mami, čija me širina čeka, da me primi za ruku , prigrli dušom, obasja zorom i pozdravi dobrodošlicom koju mi odavno sprema ,budući da me več dugo čeka , znajući da svet prevara i laži, obojen lako otopivom bojom obmana, nije ni bio za mene, ovakvog kakvog me vidiš i kakav sam oduvek, ne hoteći da se menjam niti da menjam druge, iako mi je jasno da u zajedničkom svetu nema mesta za sve , ma koliko izgledao prostran i ma kako mamila njegova lažljiva mirisna belina …

A sad me pusti da spavam, jer kad sam budan meni svakojake gluposti padaju na pamet,pa po koju od njih strastveno želim i da ostvarim …

