Sad ću malo da se hvalim ili zašto ceo dan plačem

Lena je prvo bila moja virtuelna prijateljica . Spojila nas je vezanost za isti kraj, zaplanjski, u kojem sam ja, kako bezbroj puta i ovde napisah, rodjena , kao i njen muž, Zoran.I tako, Trebinjka Lena, zaplanjska snajka i Bečlijka po mestu boravka – odavno smo počeli da preskačemo onu besmislenu odrednicu, privremenom, budući da i mnogim starijim generacijama naših, to više nije.
Onda smo se i upoznale ,onomad u Beču. I time postale i stvarne prijateljice. One, koje se razumeju bez mnogo reči i objašnjenja. Pa ih ne dele ni godine, ni kilometri, ni … ništa.
Pre nekog vremena dobih od Lene jednu pesmicu – znate, ona piše i poeziju i prozu i bavi se još nekim umetnostima, ali, nekako za svoju dušu, pa još mučim muku da je ubedim i da nam se pridruži sa svojim blogom. A imala bi i umela bi šta da kaže. Časna reč.

A danas, na svom fb zidu zatekoh ovo

Prva pjesma je bila za tebe, kao blogera, ova je za prijateljicu…

Lijepo je sto si tu…tvoja Lena

I kad se sa mnom smijes,
I kad mi brises suze s lica,
Sve vise te volim i cijenim
Sto si mi prava prijateljica.

I kada sumnjam u sebe,
Dal` nesto umijem i vrijedim,
Tu si da me podrzis,
osjecam kol`ko se trudis.

Svi kojima ruke pruzas,
sretnim se mogu zvati,
a sve dobro sto cinis,
dobrim nek ti se vrati.

Pravi si poklon sa neba,
Posebna si ,draga dusa,
Zato , zovi kad prijatelj i tebi zatreba,
Da moje srce I tvoje srce poslusa.

p.s.
ovo je mali, virtuelni (pred)poklon za rodjendan…nisam mogla da cekam do aprila 🙂

I od tada, malo-malo, pa zasuzim.
Nije baš da sam ja sada čula prvi put lepe reči o sebi. Samo je prvi put da mi neko napiše ovakvu pesmu.

20 thoughts on “Sad ću malo da se hvalim ili zašto ceo dan plačem

    1. „Аја врата драма
      То дете су дух, плата је исплаћена постати сте ДО?“

      Да ли сте ово хтели да кажете ? Или?
      Захвална на одговору.

  1. nekada sam mislila da se prijateljstva stiču samo kad si mlad – sada znam da to nije tačno, na svu sreću, kao što sam imala i predrasude o prijateljstviu sa mladjim osobama, a sad imam drugaricu čija je mama mladja od mene

  2. Mnogo je dobrih ljudi oko nas, a mi se sa njima često mimoilazimo, dpk nas okolnosti vezuju za neke druge ljude, koji nas po nekad i raduju i razočaraju…ali sve je to život.
    pa, kad ovako u nekim najboljim godinam upoznamo nekoga ko nam legne na dušu, to je zaista neprocenjivo.
    P.S. Nešto mi ne reaguje klik na „like“

  3. A za utehu, zbog onih suza gorepomenutih, dobih na Fb i ovu pesmicu, od koje se smejem još od sinoć
    Evo ti jedna pesmica za noć, samo prestani da plačeš molim teeeee

    Želim da se zahvalim Negoslavi
    Što sam se kod nje provela k’o na slavi.

    Mada mi do klope bilo nije,
    Ona je iznela razne đakonije.

    Kad mi je sipala čaj od ruža,
    Bilo mi žao što sam došla bez muža.

    Još bi mi i leđa češkala,
    Da se nisam nećkala.

    Ova treća strofa je polulažna,
    Al’mi je rima bila važna

  4. Hvala, i meni je jako drago. Pesma je samo javni znak obostrane ljubavi na prvi pogled dve , po mnogo čemu različite žene, koje je spojio Faejsbuk, hvala mu.Kad kažem, ljubav, mislim na onu divnu tananu nit koju imate samo sa onima sa kojima se razumete bez mnogo priče.

Оставите одговор

