DEDA MRAZE, MOJA PRIJATELJICA ŽELI BOLJU NOVU GODINU

Dragi Deda Mraze

Poštujući sva pravila lepog ponašanja , evo reših da ti javim da sam dobro, koje i tebi želim , kako bi mogao i dalje da donosiš poklone svima koji su ih svojom marljivošću i finoćom tokom prethodnih dvanaest meseci zaslužili. To, što se za tvoje poklone kandiduju i oni koji nikako ne bi smeli da se nadju na listi predloga,zahteva i želja,  a , nažalost, neki od njih se i provuku u ešalon dobitnika, kao lepo vaspitana , neću ni da pominjem, jer nije moja stvar što postoje loši ljudi koji su uspeli da ubede i tebe, kao imnoge druge, da su dobri. Šta ja tu ima da se mešam, pa da se oni prepoznaju, pa da me posle prozivaju kako sam ih smestila u blog i time im zakomplikovala život-e ?

Dragi Deda, ja ovoga puta želim samo da poželim mojoj prijateljici – šapnuću  ti njeno ime , ne mora baš svi da znaju o kome je reč, želju da joj se ostvare neke velike značajne želje od dugoročne važnosti za njenu sudbinu, njen život i njen mir . U tom smislu mislim da bi, osim njenog imena, trebalo da znaš da su sve njene želje – ma, ona je skromna i preskromna, pa i ne ume da želi mnogo , objedinjene u jednoj rečenici .

Koja glasi – želim bolju Novu godinu.

Ona, ta moja drugarica, Deda Mraze dragi, zaista zaslužuje tu , bolju, godinu.

Jel bila dobra , strpljiva i trpeljiva ?

Jeste !

Jel se dovoljno žrtvovala, za one koji su zaslužili, ali i za neke koji nisu?

Jeste!

Jel ti se ikada žalila?

Nije!

Pa šta čekaš više, bre, oćeš li da ta brada počne da ti se linja od preterane upotrebe i da  ti zubi poispadaju i da te penzionišu kao prestarelog, pa da ona dočeka nekog mladjeg i naočitijeg Dedu, kojem dioptrija nije nagrizla oči i koji će na prvi pogled videti da ona celokupnim svojim životnim stavom, držanjem u nevolji i lepotom, zaslužuje da joj se ta jedna želja ostvari ? I to što pre!

Osim ove molbe  , koju potpisujem svim srcem i čašću svojom,  imam na spisku  još jednu, nečiju želju , koja je blizu ostvarenja i za koju te samo molim da joj ne staneš na put.

Negde daleko, znaš, postoji jedna mila, divna, fina, pametna, lepa … usamljena osoba , pametnica jedna  draga, kojoj, a da bi bila ono, kompletna i do daske srećna, samo nedostaje taj neki daleki , sa kojim neizostavno mora da se sretne po teći put. E, daj pomozi malkice, duni neke vetriće da pomere stvar sa mrtve tačke i da im bude – treća sreća .

A zima je, tamo, duga i hladna . I neko bi trebalo njeno srce da ogreje na vatri svoje ljubavi.

Hvala ti, Deda dragi,unapred ti hvala što ćeš se založiti da bude sve ok. Mene , lično, toliko puta si izneverio, te  s puno prava očekujem da ćeš biti darežljivije ruke kada te molim za druge.

25 thoughts on “DEDA MRAZE, MOJA PRIJATELJICA ŽELI BOLJU NOVU GODINU

  1. Ja sam vec davno prestala da verujem u Deda Mraza i pravim listu zelja, i prosto mi sad bude krivo jer vidim da je vas dosta pozitivnih. Inace i ja cu Vase pismo da prosledim, prosirim, pa ko zna mozda taj cuveni Deda Mraz vidi post i ispuni Vam zelje. I hvala Vam za post sto ste podelili sa nama, ulepsali ste mi tmurno jutro u Solunu. Srecni Vam praznici! Zelim Vam da ih proslavite sa osmehom na licu!

  2. Повратни пинг: Deda Mraze, pređi malo na drugu stranu | NEGOSLAVLJE

  3. E pa evo i mene, premijerno, baš ovde 🙂
    i baš mi se sviđa… baš ovde 🙂
    A ti si Čudo, Čarobnica, Vila..i svašta nešto..Magično 🙂
    Imam već spreman gravatar, čim ti Deda Mraz ispuni želje, menjam sliku 🙂

    1. Malopre zaboravih da tiu se zahvalim na lepim recima, pa prvo to da kazem -i drago mi je sto si uspela da me posetis, napokon, pa ti upucujem reci srdacne dobrodoslice, hehe, cmok…

    2. Divan post.
      Svi bi bolju Novu godinu i svi joj se nadamo.
      Onda vrlo brzo shvatimo da je ista kao i prethodne.
      Nije bitna godina, bitan je naš život.
      Moje su želje skromne, da se ljudi prema meni odnose kao i ja prema njima.
      Neskromna želja mi je da nestane zla na ovom svetu, nije vreme loše, ima mnogo loših ljudi, ali, hvala milostivom Bogu, ima još dosta dobrih ljudi, takve hoću oko sebe.
      Treća moja želje, potpuno nemoguća je da se moj muž konačno zaposli, da imam sve što mi je potrebno i dovoljno (Seneka).
      Hvala 🙂

      1. Moje su želje skromne, da se ljudi prema meni odnose kao i ja prema njima. – ovo sam oduvek nekako zelela, ali nikad izgovorila, hvala ti na preciznoj formulaciji.
        I da, zelim da ti se svaka zelja ostvari.A i ne trazis previse.

  4. Jasmina, hvala, primljeno k znanju.
    Baklavice, ima li snega u Pragu, šta ti radi baklavčence ? To, za čudna slova – možda je, kad već predju toliki put.
    Noviinternet , ja se sve slažem, još da to provedemo u delo, kako bi to lepo bilo.
    Wojciech , kako kažeš, ajd da je tabamo.
    Do srećne Nove godine.

  5. Vrlo ljupko 😉 i tu je zapravo rešenje! Da zaista ovako svako od nas zamoli Deda Mraza za nekog drugog, jer kad molimo za drugog, to nije sebično i želja se ispunjava (ako jeste iskrena). Evo i jednog konkretnog algoritma, bar ovde kod Negoslave: br. 1 sa njenog spiska blogova, poželi sve najbolje broju 2, ovaj broju 3, …, tetka (47) meni, ja (48) nedodjiji, ona Wizardu, a on broju 1!, A svi zajedno Negoslavi!!! 🙂 🙂 🙂 Pozdravljam vas sve ponoseći se svojim izumom 😉

  6. Ако не уради одмах, нема од тога ништа. Дједови се заборавни и све побркају. Тако се и догађа, да они који нису заслужили буду награђени, а нама опет преостане да ишчекујемо неке друге Нове године…

  7. Rada72

    Moj post 30.12. će biti „Pismo Deda Mrazu“..imaš ga na Fejsu 🙂
    A ovo tvoje pismo je odlično. Nadam se da će Deda ispuniti tvoje želje..

Оставите одговор

