DA LI SVAKO CRVENO DOČEKA SVOJE PLAVO

… il samo srećnici mogu da se pohvale time

Slažu se pahulje na asfalt , koji ih pretvara  u barice prljave vode , dovoljne da njom auto u prolazu poprska nespretne šetače.

U ovo vreme, ovuda, drugih gotovo da nema.

Svi su odavno u toplom. Ušuškani u svoje porodice, svoje misli , poneki u neke brige, neki u radosti koje im traju ili ih tek stvaraju.

Sam sam.

I ne znam kuda bih, ovakav, poprskan snegom koji se topi . Pahulja zaustavljena ispod  trepavice,  otiče u moje suzne kanale , da ne  bi kanula iz oka .

Moje plavo je dovoljno  svetlo , da tvom crvenom dozvoli da se raspukne u punom sjaju. Da ti pokaže koliko tvoje crveno , samo na kraju duše, vene do bordo mutnog.

Moje plavo je čisto kao  ona snežna suza kojoj ne dam da kane iz duše.

Tvoje crveno i ne zna koliko ja umem da volim , do besvesti i nazad i pride još toliko.

Da li svako crveno dočeka svoje plavo, il samo srećnici mogu da se pohvale time ?

Ti mene pitaš ?

Moje plavo davno ti je pružilo odgovor. Jedini koji znam. I koji samo tebi želim da kažem.

6 thoughts on “DA LI SVAKO CRVENO DOČEKA SVOJE PLAVO

  1. Arlekin

    Jednom. Kada crvena sretne plavu. Kada se dodirnu ili samo pogledaju. Nastaće eksplozija najdivnijih ljubičastih tonova i valera.
    Hm. Ako se sretnu.

Оставите одговор

