Ознаке

, , , , ,

Ja nisam od onih koji po asfaltu prosipaju svoje snove , pa posle žale nad praznim dlanovima , kojima  nisu umeli da zadrže ni jedan pramen želje .

Meni je rodjenjem odredjeno kojim ću korakom da se vinem i dokle da stignem onda kada  odlučim da krenem.

Ako do tada izbrojim bar do pet , možda ću uspeti da nadjem pravi trag koji nigdinu pretvara u  smisleno mesto za boravak mojih neostvarenih želja i ostvarenje sanja koje mi mnogo znače. One sitnije neću da pominjem , dok ne narastu do  visina koje su merilo mojih očiju, mojih umenja i moga čela i lica.

Pričao sam ti već o tome i znaš da  letnjih večeri umem da gledam dugo u nebo i znam da zimi zaledim pahulju na vrelom dahu.

Moje je ime strast kada se pohotom hranim i pile tek nakljucalo ljusku kad hocu da budem neviniji od svake  zore neokaljane mrakom.

Ja sam i obožavanje i prezir, profil u slomljenom ogledalu i umetnik bojenja sivog u ružičasto koje traje.

Samo se ponekad pitam, jedino onda kad sva čula mi otupe i nemam o šta da oštrim svoj njuh i pogled i razum, samo se tada pitam, zašto to meni sve ide naopako, i sporo . I zašto se ja  to , nikuda ne krećem, čak i onda kada pustim korak  odredjen još  mojim rodjenjem.

