Ознаке

, , ,

“ Tata, kaži dragička. Primljena sam na doktorske studije, samo dvoje imaju veći prosek od mene. Da, sjajno,daj mi mamu da joj se pohvalim. Aha, sačekaću. Kakvo je vreme u Pirotu, ovde je jako hladno.
Šta ? Nisam stigla danas da ga pozovem, imala sam mnogo posla, pa ću ga pozvati sutra i odneću mu to, ne brini.
Šta sam radila , kad sam ja samo na stažu ? Pa tata,jedan doktor nije došao na posao, jedna doktorka se razbolela, pacijenti navalili, izgleda neki virus, napisala sam dva bloka recepata i brdo uputa.
Taaata, koga da pregledavam i zašto da pregledavam ? Mi smo opšta služba, dolaze nam samo pacijenti kojima gledam grlo, eventualno poslušam pluća, prepišem lek i to je to. Napišem uput ako je za dalje.
Ama dobro, reko li ti da ču ga sutra okam i če se dogovorim s njeg’ pa če izleznem na pauzutu i če mu dadem kvo si mu pratil.Ama ja ču ga izokam, k’kvo če ga ti okaš, neli si mu kazal da ču mu ja odnesem k’kvo mu treba odnesem.
A za k’kvo me pa tolko ispituješ k’kvo pra’i na rabotu , rabotim si k’kvo treba. Mani me, ne mogu da se snosim s teb’, teb’ čovek ako ti jedno rekne, ti bi tel da ti od moju rabotu pričam po cel d’n.
Pa znam, al za kakvo si zapel, pregledžuješ li, pa pregledžuješ li, pa kako gi pregledžuješ ? Ja ti se teb’ u tvoju rabotu ne mešam, pa nemoj ni ti men’ u moju. Neli ti reko, njega če izokam, a ostalo i neje tvoja rabota.
Daj mi mamu da se i njoj pohvalim, pa ću morati da prekinem , zakasniću, imam neke obaveze, javiću ti sutra da znaš da sam sve završila.“

+ okam – zovem
+ izleznem – izadjem
+ snosim – opterećujem

