… čeka vas bogatsvo sadržaja, baš kao i svakog sajamskog dana i sasvim je izvesno da ne možete sve da propratite. No, svakako imate sopstvene prioritete pa  ćete najviše pažnje posvetiti onome što vas najviše i zanima.

A ja vam samo skrećem pažnju na to da ću na štandu svog izdavača- Stylos Arta ( prsten Hale 1, kod izlaza ka Hali 5), kao gost-domaćin  od 13 do 16 potpisivati svoju knjigu, prvu u životu i za sada jedinu, „Jošte čekam taj reč da mi rekne“ (priče iz Zaplanja).

Svi ste dobrodošli- i oni koji su se već najavili i oni nenajavljeni, i oni koje znam stvarno i koji su mi do sada bili samo virtuelni drugari, i moji Zaplanjci i oni koji stanuju u Zaplanjskoj ulici (pouzdano znam da će iz ove dve grupe biti bar po jedan predstavnik), i oni kojima je ovaj dijalekt u genima i oni kojima sam pomogla da ga nauče, i oni koji još traže rečnik kada čitaju zaplanjske priče… i oni koji knjigu već imaju i oni koji je nemaju, i oni koji će doći na štand Stylosa da je kupe i oni koji će samo razgledati…

Žao mi je, naravno, što neki neće moći da dođu, ko zbog lične ili porodične ili kumovske slave, ko zbog nekih važnijih poslova, ko zbog daljine i ostalih razloga.

A neki su već bili:

10614141_10204320531127066_2582971369392725926_n

 

Moja draga Tanja me je jutros obradovala- čini mi se, na kraju sam joj rekla, da nisam ni umela da se radujem kada sam knjigu uzela prvi put u ruke– onomad, u Zaplanjskoj ulici baš, pa sam to izostalo radovanje nadoknadila kada sam videla ovu fotografiju. Tanja, moja virtuelna drugarica sa mojoj knjigom u rukama i još nizom tih knjiga u rafovima iza nje, na štandu Stylosa. Tanja, kupila si me za sve vremena, zbog ovog osmeha koji mi čitav dan ne silazi sa lica.

Inače, na štandu mog izdavača tokom dana će još dvoje autora potpisivati svoje knjige- Milena Tepačević, „Biseri nove Rusije“,a od 12 do 15 sati i  dr Marija Vukić, „Omaž Gutenbergovoj galaksiji“, od 18 do 21 sat.

A za 17 sati, u Sali Branislav Nušić hala 1A. zakazana je

Promocija novih naslova domaćih autora u izdanju Stylos Arta

10730923_10204324047694978_624621637628854800_n

Biseri Nove Rusije, Milena Tepačević
Omaž Gutenbergovoj galaksiji, dr Marija Vukić
Jošte čekam taj reč da mi rekne (priče iz Zaplanja), Negoslava Stanojević
Jezergrad, Aleksandar Stamenković
Povratak u Rajac(kabare-roman o Balakanu), Mladen Petković
Trideset i nešto, Sanja Škorić-Davidov
Kritički gambit (Osvrti na savremenu arhitekturu Srbije), Milorad H. Jevtić

Autori se na ovoj promociji predstavljaju kao promoteri knjiga svojih kolega.

Moderator je Stana Šehalić, glavni i odgovorni urednik Stylos Arta

10177534_10204321387788482_2092436349371382797_n

 

 

Hvala Tanji za fotografije